Avatar billede dhpii Nybegynder
03. maj 2006 - 18:19 Der er 11 kommentarer

gMail invitation

Hej!

Jeg ville gerne have mig en gMail. Nogen invitationsglade mennesker som føler med mig? :Þ

Send til blommehyrden@jubii.dk
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. maj 2006 - 18:24 #1
Invitation sendt
Avatar billede dhpii Nybegynder
03. maj 2006 - 18:36 #2
takker ydmygt.. :D

Nogen yderlige instruktioner dertil?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. maj 2006 - 18:47 #3
Velbekomme :)

Nej, blot følg vejledningen i mail'en. Såvidt jeg husker er det lige ud af landevejen.
Avatar billede dhpii Nybegynder
03. maj 2006 - 20:22 #4
Ja, det var det :P Men tænkte på; hvordan uploader jeg, og lagrer filer som f.eks. billedemapper (som jeg først pakker ned i .rar)?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
03. maj 2006 - 21:16 #5
Aner det ikke. Jeg bruger det som mail-program og ikke andet. *s*
Avatar billede dhpii Nybegynder
03. maj 2006 - 21:36 #6
haha, okay :D
Avatar billede evildoctor Praktikant
04. maj 2006 - 08:19 #7
Tilmeld dig googlepages (der er vist nok et par dages ventetid!), og når så du har den side oppe, kan den mere eller mindre bruges som en slags "extern harddisk" hvor du kan uploade filer, men du kan også oprette links hvis du sidder på en fremmed computer og finder en side du vil gemme, mm...
Super genialt tiltag.
Nu mangler man bare den ultimative sammenkobling til gmail så man kan hapse plads fra sin gigantastisk store mailbox :)
Avatar billede dhpii Nybegynder
04. maj 2006 - 18:04 #8
Okay!

Er det noget du gør fra mailboksen, eller skal man søge på en speciel sektion?..
Avatar billede evildoctor Praktikant
05. maj 2006 - 21:21 #9
Prøv bare at gå ind på http://googlepages.com
Så skulle du vist kunne oprette dig! (mener jeg)
Avatar billede evildoctor Praktikant
05. maj 2006 - 21:21 #10
Jeps!
Avatar billede dhpii Nybegynder
06. maj 2006 - 13:12 #11
Jep! Det er gjort :P

Men noget undrer mig;

Hvis jeg uploader en pakket .rar-fil i googlepages, annulleres den og kaldes "[failed]".. Ydermere kan jeg i den alm. sendefunktion i gMail, hvor jeg prøver at sende og/eller gemme en .rar-fil, heller ikke gøre det.. Den kommer frem med en boks, skrivende:

"Der kunne ikke oprettes forbindelse til Gmail. Kontroller venligst din internetforbindelse, og prøv igen."

Men sendes en almindelig tekst-mail, kan jeg godt.

:S