Avatar billede dnx Nybegynder
03. maj 2006 - 18:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Finde min kontakt liste

Hej... Er der mulighed for at jeg kan finde min msn liste på min computer? Min nuværnde konto er holdt op med at virke, og jeg har ikke den store lyst til at skrive alle ind igen...
Avatar billede never_mind Nybegynder
03. maj 2006 - 18:16 #1
hvis du har eksporteret den ja, ellers nej.
Avatar billede dnx Nybegynder
03. maj 2006 - 18:17 #2
eksporteret den?
Avatar billede never_mind Nybegynder
03. maj 2006 - 18:32 #3
ja under kontakter kan man gemme sin kontakt liste, men kræver man er logget på
Avatar billede dnx Nybegynder
03. maj 2006 - 18:55 #4
herre træls... for kan netop ikke logge på...

Men der er slet ingen andre måder?
Avatar billede never_mind Nybegynder
03. maj 2006 - 18:57 #5
nej, men hvad er fejlen siden du ikke kan logge på ?
Avatar billede dnx Nybegynder
03. maj 2006 - 19:03 #6
Den siger at mit password er forkert, og der er blevet forsøgt at logge ind for mange gange... og så kommer jeg til en skærm hvor jeg skal skrive min kode, samt nogle bogstaver fra et billede... men det hjælper hellere ikke..