Avatar billede josefine14 Nybegynder
03. maj 2006 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

send en fil til en e-mail?

Hey.

Jeg er ude på at lave et program som når man trykke på en knap så kopier det en fil og sender filen med E-mail Automatisk.. Er det muligt at gøre?

Det er sikkert muligt tror jeg. ;o)
Avatar billede josefine14 Nybegynder
03. maj 2006 - 13:53 #1
sig hvis i ikke forstår hvad jeg mener så vil jeg blive glad. ;o)
Avatar billede josefine14 Nybegynder
03. maj 2006 - 15:03 #2
Hvis jeg siger det så her hjælper det.

Jeg vil gerne have hjælp til at lave sådan et program så når man trykker på en knap så går det ind og finder denne fil C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenter\Billeder\Billedeksempler\Solnedgang.jpg
også tager den billede og sender det med E-mail til den E-mail som jeg har bestemt den skal sende til... Er der slet ikke nogen der har nogen idéer????
Avatar billede josefine14 Nybegynder
03. maj 2006 - 15:23 #3
SÅ lukker jeg denne tråd tror nemlig jeg tror nemlig jeg er komme på´en bedre inde og nemmer. Så jeg laver en ny...
Avatar billede leif Seniormester
03. maj 2006 - 15:46 #4
Jeg tror hvis du havde haft lidt mere tålmodighed kunne der ske der var en som var kommet med et indspark. Husk at der er ingen som får penge for at hjælpe her derfor kan du ikke forvente et svar inden for 1½ time. Men jeg kunne da godt tænke mig at høre hvilken idé du fik ?
Avatar billede josefine14 Nybegynder
12. maj 2006 - 12:29 #5
Jeg fandt ud af at sende fil via FTP i stedet. ;O)
Avatar billede leif Seniormester
12. maj 2006 - 12:32 #6
:)