Avatar billede schua Praktikant
02. maj 2006 - 14:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan i godkende dette brev?

Brevet skal sendes til firmaer som ikke har en hjemmeside.
Der er logo i toppen med mine kontakt oplysninger

Firmanavn
Adresse
Postnummer by
Att.: Mr x

2. Maj 2006

Hjemmeside jeres ”ansigt” udadtil

I jeres virksomhed har i sikkert ofte talt om at, i skal have en flot og professionel hjemmeside. Måske er det aldrig blevet besluttet, fordi at i ikke lige kendte en webdesigner, eller fordi at en professionel hjemmeside er alt for dyr.

Hjemmesiden behøver ikke at være dyr, når det er en freelancer som laver den og en hjemmeside kan trækkes fra som en driftsudgift på virksomhedens regnskab.

Jeg Christian Dahl, har arbejdet med hjemmesider i 2 år, til dagligt arbejder jeg i netto, men jeg har det at lave hjemmesider som et bijob.
Til at lave hjemmesider i bruger jeg forskellige programmer som Flash, Dreamweaver, Frontpage & Photo Shop.

Jeg vil prøve at kontakte dig en af de nærmeste dage, hvor vi måske kan aftale et besøg, hvor jeg evt. kan tage nogle skitser med som jeg har tænkt på til lige netop dit firma

Med venlig hilsen

Christian Dahl

PS: Du er meget velkommen til at kontakte mig ved evt. spørgsmål

Kom gerne med forslag til ændringer!!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. maj 2006 - 15:07 #1
- "fordi at" er grammatisk ukorrekt. Der skal ikke "at" bagved "fordi".
- Afslut alle linier med et punktum
- "Jeg, Christian Dahl, har arbejdet"
- "hjemmesider i 2 år, og til dagligt arbejder jeg i netto"
- "Til at lave hjemmesider i bruger" -> "Til at lave hjemmesider, bruger" ?
- "kan aftale et besøg, hvor jeg evt. kan" -> "kan aftale et besøg. Her kan jeg evt tage nogle skitser med, som jeg har tænkt på til lige netop dit firma."

? "netto, men jeg har det at lave hjemmesider som et bijob." ? Skal det være?:
"netto, men jeg har det med at lave hjemmesider som et bijob." ?

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. maj 2006 - 15:08 #2
PS: Normalt plejer dette at stå over i højre side:
<bynavn>
<dato>

Disse erstattes af de respektive værdier.

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. maj 2006 - 15:08 #3
Kan det her egentligt opfattes som en spam-ligende situation?

/theSurfer
Avatar billede robotten Praktikant
02. maj 2006 - 15:18 #4
Spørgsmål:
Hvor kan den potentielle kunde se hvad du har lavet tidligere?

Forslag til redigering, med udgangspunkt i dit eget sprog:

Hjemmeside; jeres ansigt udadtil

I jeres virksomhed har i sandsynligt ofte talt om, at I skal have en flot og professionel hjemmeside. Det er måske aldrig blevet besluttet fordi, at I ikke kender nogen til varetagelsen af denne opgave, eller at en professionel hjemmeside kan koste meget at lave.

En hjemmesid behøver ikke at være dyr, når det er en freelancer som laver den
En hjemmeside kan trækkes fra som en driftsudgift på virksomhedens regnskab.

Jeg - Christian Dahl, har arbejdet med hjemmesider i to år, på hobbybasis ved siden af mit daglige arbejde.
Til hjemmesiderne anvender jeg forskellige programmer som Flash, Dreamweaver, Frontpage & Photo Shop, der sikrer dig et flot og funktionelt udseende på siden.

Jeg vil tillade mig at kontakte jer en af de nærmeste dage, med henblik på et muligt besøg.

For mere info, se: www.min_egen_hjemmeside.dk

Ser frem til, at høre fra jer.
Med venlig hilsen

Christian Dahl
Kontakoplysninger (tlf, mail mv.)

Håber, du kan bruge dette til noget.
Avatar billede robotten Praktikant
02. maj 2006 - 15:20 #5
thesurfer>> Masse rundsendt post er pt. ikke defineret som spam.
Så vil alle reklamerne jo være spam. Og det er de jo ikke (for nogen, ja. Men så kan de klaske et "nej tak" klistermærke på postkassen)
Avatar billede robotten Praktikant
02. maj 2006 - 15:56 #6
Det var rapt..?