Avatar billede infoseek Nybegynder
01. maj 2006 - 22:00 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Se tidspunkt for beskeder i msn

Er der en måde, hvorpå man kan få tidspunkt på sine beskeder og de beskeder man modtager i MSN??

Jakob, Århus
Avatar billede never_mind Nybegynder
01. maj 2006 - 22:03 #1
ja med msn plus (men HUSK at sig nej til sponser programmet, ellers installeres der en masse snavs)
Avatar billede hojben Novice
01. maj 2006 - 22:06 #2
Avatar billede infoseek Nybegynder
01. maj 2006 - 22:25 #3
Tak, men ved I hvordan man får tiden på automatisk og ikke skal vælge det manuelt hver gang - giver point til never_mind da han/hun var først!!!!
Avatar billede fromsej Praktikant
01. maj 2006 - 22:27 #4
Uanset om man siger ja eller nej til sponsorprogrammerne i Messengerplus, er man ved at installere det med til at støtte udbredelsen af spyware.
Det er sponsoreret af en af verdens største og værste producenter af skidtet, nemlig C2Media/Lop !
Avatar billede hojben Novice
01. maj 2006 - 22:29 #5
host - har oz kun kommenteret. host :)
Avatar billede never_mind Nybegynder
01. maj 2006 - 22:37 #6
fromsej ja men sådan er der jo så meget i verdenen, der er også mange firmaer der har aktier i våben industrien osv, derfor køber folk deres produkter alligevel hvis det produkt kan give folk det de har brug for.
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. maj 2006 - 22:45 #7
Jeg bruger messenger beta: http://g.msn.dk/DK5/131545.3?http://g.msn.com/1csideas/signup_DA-DK&&HL=Windows%20Live%20Messenger%20beta&CP=65001&CE=i01

her er det ikke nødvendigt med skod messenger plus for at føre log over samtaler.
Avatar billede fromsej Praktikant
01. maj 2006 - 22:59 #9
Nu er det ikke våbenindustrien jeg beskæftiger mig med, men Spyware, derfor kommentaren.
Avatar billede never_mind Nybegynder
01. maj 2006 - 23:01 #10
nej men der er også en verden ud over det...
Avatar billede never_mind Nybegynder
01. maj 2006 - 23:07 #11
john_stigerse har du et link til en engelsk version ? skal ikke have noget fordansket pjat på min computer, så hellere spyware *G*
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. maj 2006 - 13:20 #12
Bare følg mit link så får du den engelske, eller send en mail til johnstigers@gmail.com - så sender jeg den engelske når jge kommer hjem :)
Avatar billede fromsej Praktikant
02. maj 2006 - 19:07 #13
>> Så hellere Spyware <<

Gudfader, nå men du kan jo heller ikke finde ud af at fjerne det igen!
Avatar billede never_mind Nybegynder
02. maj 2006 - 19:13 #14
fromsej du må meget undskylde jeg prøver at hjælpe folk, må hellere spørge om jeg overhoved må deltage på denne side master fromsej ?
Avatar billede fromsej Praktikant
02. maj 2006 - 19:26 #15
Stod det til mig alene, så nej, men det gør det desværre ikke.
Desuden vil du alligevel genopstå med en af dine utallige brugere herinde, ganske som du plejer.

Nej, jeg holder ikke med anonym, anonym eller, hvad din lille forskruede hjerne måtte udtænke i al sin afmagt, du er en sørgelig person, det er min helt ærlige mening, og i modsætning til de anonyme karmaer, som jeg får efterfølgende, har jeg boller til at sige tingene rent ud, OG med mit navn på!

Nu må du hellere få Sancho Panca til at anmelde mig igen, det rager mig en s k . d!
Avatar billede never_mind Nybegynder
02. maj 2006 - 19:50 #16
tænk og dig havde jeg respekt for engang, suk, nå men man bliver da heldigvis klogere...

nu du antyder jeg ikke tør sige hvad jeg mener, så viser du jo netop at du ikke kender noget som helst til mig what so ever.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. maj 2006 - 20:04 #17
Respekten var gensidig, men da du er den største brokker.v jeg nogensinde er stødt ind i er den gået fløjten, du søger konflikterne, når du så får dem, piber du.
Så kan du være lige så dygtig som være vil, din troværdighed er væk, både i mine øjne og i andres.