Avatar billede mufasa1 Nybegynder
29. april 2006 - 11:44 Der er 2 kommentarer

Installation er web cam

Hej X-pert panel

Jeg har for nyligt fundet et gammelt web cam frem fra en kasse jeg havde til at stå med henlagte sager. Web cam er et no name faktisk tror jeg der er købt i Netto engang. Problemet er 1. gang jeg satte det i virkede det fint. 2. gang jeg tændte kunne windows ikke finde kameraet og da jeg så skiftede USB port fandt den kameraet men kunne ikke installere det pga, den ikke kunne finde passende software og SIDEN har jeg ikke kunnet få kontakte med kameraet på nogen måde (tilføj hardware osv.) er der nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede levithan Nybegynder
29. april 2006 - 13:54 #1
du har ikke gemt de drivere der fulgte med

hvad hedder webkameraet og model nummer
Avatar billede mwahl Praktikant
23. juni 2006 - 04:30 #2
Jeg har haft fuldstændigt samme problem.
Havde købt et webcam i Netto for omkring 5 år siden, og havde ikke driverne til XP.
Dem har jeg dog fundet!
Har dem dog desværre ikke på denne PC, men jeg kan finde navnet og et link til driverne når jeg kommer til DK igen om 8 dage.
For hvis de begge er købt i Netto så er der vist en god sandsynlighed for at det er det samme webcam.

/Wahlen