Avatar billede spirivip Nybegynder
27. april 2006 - 23:35 Der er 3 kommentarer

glemt kode til klassifikationsfilter

Jeg har lavet en lås til mine børn og med en kode som jeg selvfølgelig har glemt, er der nogle steder man kan finde den og få låst op for samtlige hjemmesider igen??
Avatar billede innercitydk Nybegynder
27. april 2006 - 23:57 #1
Hvilket program er det du har blokeret siderne med? Jeg går ud fra du mener noget forældre filtrering af hjemmesider?
Avatar billede spirivip Nybegynder
28. april 2006 - 18:14 #2
Dejigt du spørg, det var netop et stop for børnene, men er jo ikke så smart når man glemmer koden. Det er jo det med koder til det ene og andet? Jeg er meget glad jeg fandt svaret på denne side i aftes meget sent, men dejligt, så ellers tak til dig for din forespørgsel.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
28. april 2006 - 18:32 #3
Det er bare i orden.. Du afslutter spørgsmålet ved at lave et svar selv, og derefter markere dit navn nederst og tryk på accepter knappen..

Vh