Avatar billede nfssister Forsker
27. april 2006 - 20:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Auto Away efter noget tod

Hej

jeg har søgt på google og diverse mirc sites efter et Away script... dem findes der millioner af...

Men hvorfor er der ikke bare et away script der bygger på ens idle time ? og skal helst kunne virke på flere servere på en gang. når brugeren så skriver igen så går nick tilbage igen.... findes det virkelig ikke ?

og det skal køre 100% automatisk, med mulighed for at vælge nick
Avatar billede mnc Nybegynder
23. maj 2006 - 12:07 #1
Et away script der bygger på idle time vil så skulle
/!whois nick nick
konstant, for at for fat i brugerens idle tid... Det vil føre på ping timeout på ret kort tid.
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2007 - 21:24 #2
Sæt en timer til at tjekke mIRCs idle-time variabel.