Avatar billede godvin Nybegynder
26. april 2006 - 21:54 Der er 4 kommentarer

nikon 70s

Jeg overvejer at købe et sådant.
Er der forskel på den 'danske model' med dansk manual og et apparat hvor der ikke medfølger dansk manual og dansk Nikonsupport.
Er der nogen der har erfaring hermed.
Avatar billede hhjensen Nybegynder
26. april 2006 - 22:34 #1
Fantastisk kamera. Har haft et siden august og taget 3-4000 billeder.
Menuen er på engelsk (ell. japansk) under alle omstændigheder. Så ingen forskel der (mig bekendt)
Men jeg tænker at der kan være noget med garanti m.m. Noget med support hos dansk fotoagentur mener jeg!
Avatar billede godvin Nybegynder
30. april 2006 - 21:59 #2
Er der nogen der ved noget om garanti ved køb hos Danskdatasalg.
Evt. erfaringer med køb af andre ting gennem firmaet.
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
03. maj 2006 - 16:57 #3
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
03. maj 2006 - 16:58 #4
Hvis du køber et hos photoshop.dk er der selvfølgelig dansk manual med fra start...