Avatar billede lsskaarup Nybegynder
25. april 2006 - 19:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Seperate sidenummereringer

Kan man ikke opsætte Word, sådan at sidenummereringen er opdelt i f.eks. sektioner.

Så der i 1. sektion der er på 3 sider ved sideangivelse står 1 af 3, 2 af 3 og 3 af 3.

I 2. sektion som måske er på 4 sider skal angivelse starte forfra, altså 1 af 4, 2 af 4, 3 af 4 og 4 af 4.

Syntes at man kunne, men kan ikke lige huske hvordan og kan ikke få det til at virke med sektioner.
Avatar billede hcma Novice
26. april 2006 - 02:26 #1
jo selvfølgelig

tag et kigge på denne forklaring:  http://www.hcma.dk/uploads1/forskellige_sidehoveder.doc
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
26. april 2006 - 14:44 #2
Ja, men det hjælper da ikke på at jeg ikke kan få Word til at tælle forfra i en sektion. Jeg fandt en anden kode under felt-menuen, der kunne indsætte det samlede antal sider i en sektion, men jeg kan ikek få den tl at starte fra 1 igen, ved hver sektionsstart.
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
02. maj 2006 - 13:09 #3
Øh, er du der, hcma?
Avatar billede hcma Novice
02. maj 2006 - 15:23 #4
jeg er her.

Prøv følgende:  Slet alle sidenumrene -> indsæt dit sidenummer i sektion 1 -> hop så ned i sektion 2 -> slet sidenummer der -> indsæt så sidenummer i sektion 2 og husk at vælge Format -> Sidenummerering og slet fluebenet i Fortsæt fra forrige sektion og her kan du også vælge hvilket nummer du vil starte med i din "nye" sektion.
og sådan gør også med de andre sektioner  (du skal altså "lukke sluserne")

NB:  jeg sidder med word2000  og kan ikke helt huske om det er samme fremgangsmåde i nyere versioner af word
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
24. maj 2006 - 15:51 #5
Hov, havde glemt at jeg ikke havde lukket spørgsmålet.

hcma -> Din sidste løsning virkede også i 2003
Avatar billede hcma Novice
24. maj 2006 - 18:16 #6
så lægger jeg da et svar