Avatar billede canis_lupus Nybegynder
24. april 2006 - 22:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

program til hardware.

Kan man få et program som tjekker ens hardware, da jeg tror at min strømforsyning ikke kører som den skal.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
25. april 2006 - 00:26 #1
Denne kategori er forbeholdt fejl ved selve "eksperten.dk".

Flyt dit spm til http://www.eksperten.dk/spm/Hardware/PC/ da det er en bedre/mere passende kategori, til dit problem.

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, efter at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori.

/theSurfer
Avatar billede huset Praktikant
25. april 2006 - 16:20 #2
Du kan måle på den med et multimeter.

Sæt den sorte på gnd og den røde på gul eller rød. Her skal du gerne have gul=12v eller rød=5volt.

Men forstår jeg tråden korrekt?
25. april 2006 - 16:23 #3
Guide med billeder her -> http://www.dvhardware.net/articles5.html (Hvis det er det der er tale om?)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. april 2006 - 01:43 #4
huset & dr1> Sig mig engang, er det lige meget hvilken kategori man opretter sit spørgsmål i? Hvis ikke, så forstår jeg ikke, at I begynder at besvare spørgsmålet, når det er oprettet i en forkert kategori.. Ellers kunne man bare slå alle kategorierne sammen til 1 kategori.. Folk er jo åbenbart ligeglade med hvilken kategori spørgsmålet er oprettet i.

Jeg mener at man bør fortælle brugeren at det er en forkert kategori, og hvor spm'et skal hen..

/theSurfer
26. april 2006 - 05:30 #5
Nu får vi se/læse om <canis_lupus> nogen sinde vender tilbage hertil ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. april 2006 - 10:12 #6
Spørgsmålene skal jo besvares i de tildelte kategorier.. ellers er der ingen mening med kategoristrukturen..

Jeg kan forstå at man prøver på at besvare spørgsmålet, hvis man ikke har set at det er en forkert kategori..

Men når man så er blevet gjort opmærksom på det, forstår jeg ikke hvorfor man fortsætter.

Nu er titlen ikke særlig beskrivende (i forhold til problemet), men en evt søgning i den rette kategori, skulle jo gerne give det rette spm. Så nytter det ikke noget at spm er besvaret i en forkert kategori..

/theSurfer
Avatar billede huset Praktikant
27. april 2006 - 08:24 #7
Rolig nu coadmin
Avatar billede thesurfer Nybegynder
27. april 2006 - 09:32 #8
Hehehe :-)

/theSurfer
Avatar billede jacla Nybegynder
05. maj 2006 - 13:39 #9
Du kan hente sisoftsandra her http://www.winfuture.de/news,8052.html
21. september 2006 - 19:23 #10
Nu får vi se/læse om <canis_lupus> nogen sinde vender tilbage hertil ???

(Så gider vi heller ikke at vende tilbage til <canis_lupus> vel ?)
Avatar billede canis_lupus Nybegynder
16. november 2008 - 11:40 #11
lukker