Avatar billede madsjh Nybegynder
20. april 2006 - 22:20 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

ccTrust.dll mangler

Avast bliver ved med at skrive det her hver gang jeg starter op.. Hvad gør jeg så.

"Dette program kunne ikke starte, fordi ccTrust.dll ikke blev fundet. Problemet kan muligvis løses ved at installere programmet igen."

Men nu har jeg gen/installeret avast 5 gange og det bliver ved med at komme frem. Håber der er en som kan hjælpe mig
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. april 2006 - 22:29 #1
Det er en rest fra en Norton/Symantec installation:
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/dlllibrary/cctrust/
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. april 2006 - 22:29 #2
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/dlllibrary/cctrust/ Det lyder som om du har nogle rester af Symantec på maskinen, som driller Avast. Du kan fjerne resterne her (følg vejledningen nøje) http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039

Vær forsigtig hvis du har Symantec produkter der IKKE skal fjernes.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. april 2006 - 22:30 #3
*S*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. april 2006 - 22:32 #4
Sq da rart vi er enige *S*
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. april 2006 - 22:42 #5
Jeps, og der er vi da ofte, men du er altid hurtigst. Du er så også yngre end mig (det skal jo have en årsag) *S*
Avatar billede madsjh Nybegynder
23. april 2006 - 19:10 #6
Nu har jeg kigget begge ting igennem, som i har skrevet og jeg må nok erkende at jeg gerne vil have det skåret ud i pap. For jeg fatter ikke en brik af det. Jeg skal jo gerne have den fil igen, så avast kan bruge den fil eller hvad ? Jeg har prøvet begge ting og jeg fatter ikke en hat af dem.. forklar venligst lidt bedre. Tak

Mads
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
23. april 2006 - 19:22 #7
Det er ikke en fil fra Avast, men fra et Norton/Symantec program, som formentligt forhindrer Avast i fungere. Hvad har du af Norton/Symantec programmer på maskinen ? Har du evt haft nogle tidligere ?
Avatar billede madsjh Nybegynder
23. april 2006 - 20:26 #8
Jeg har haft både norton antivirus og noget der hed livesytup eller sådan noget. Jeg skulle gerne have afinstalleret alle de ting. Så derfor burde alle de jo være slettet eller hvad ?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
23. april 2006 - 20:40 #9
Selv om Norton er afinstalleret, så efterlader det ofte så mange rester, at det giver problemer for andre antivirus. Hvis du går ind på det link jeg lagde, og følger vejledningen nøje, burde du få fjernet de rester der laver ballade.
Avatar billede madsjh Nybegynder
29. april 2006 - 19:23 #10
Jeg har gjort som prøvet. Men jeg måtte dog selv hente den fil inde under google.com
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
29. april 2006 - 20:40 #11
Det går den forkerte vej, syntes jeg. Norton/Symantec skal VÆK, og ikke ind igen. Prøv denne her, som jeg linkede til. Den fjerner det, så Avast forhåbentligt kan komme til at virke ordentligt igen
http://service1.symantec.com/Support/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039
Avatar billede madsjh Nybegynder
30. april 2006 - 11:19 #12
Nu har jeg gjort det. Håber at det vil virke fremover. Tak. Svar udbedes..
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
30. april 2006 - 12:23 #13
Det skal nok virke.
Avatar billede madsjh Nybegynder
30. april 2006 - 20:13 #14
Tak
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
30. april 2006 - 20:16 #15
Tak for point
Avatar billede madsjh Nybegynder
30. april 2006 - 20:33 #16
Var så lidt. Tak fordi du holdte ud under ventetiden.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
30. april 2006 - 21:49 #17
Np