Avatar billede dennism Nybegynder
19. april 2006 - 09:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

awstats: sletning af access filer?

Nogle af mine access filer fylder efterhånden 300MB. Kan jeg godt slettet dem, uden at statistikken i awstats bliver ødelagt? Er det kun nye records der bliver registreret hvergang awstats opdateres?
Avatar billede showsource Seniormester
19. april 2006 - 12:02 #1
# AWStats can purge log file, after analyzing it. Note that AWStats is able
# to detect new lines in a log file, to process only them, ..................

Så umiddelbart, ja, du kan godt slette Apache's logfil, uden at stastikken "ramler".

Men ta' en kopi først, og tjek så om det virker.
Awstats gemmer jo sine egne filer "DirData"
Avatar billede dennism Nybegynder
19. april 2006 - 15:15 #2
Oki - vil prøve at give det en chance :)
Avatar billede dennism Nybegynder
28. april 2006 - 09:04 #3
Det lykkedes. Smider du lige et svar?
Avatar billede showsource Seniormester
28. april 2006 - 18:51 #4
Ok