Avatar billede lbknudsen Praktikant
12. april 2006 - 14:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor skal Wireless Zero Config. startes manuelt hver gang?

Jeg har stillet det her spørgsmål før, men uden at få et brugbart svar, så nu prøver jeg igen.

Hver gang jeg ved hjælp af Windows skal logge på et trådløst netværk, skal jeg manuelt ind og starte wireless zero configuration under (højreklik)My computer>manage>services & applications>services.
Kan den ikke konfigureres til at bare at starte automatisk?

Under Properties står den angivet til automatisk, så det burde vel egentlig være det, men det er det altså ikke????
Avatar billede joryje Nybegynder
12. april 2006 - 14:49 #1
Fulgte der ikke et program med dit trådløde netkort som su kan burge i stedet?
Min erfaring er at de er bedre end Windows' indbyggede konfigureringsværktøj.
Avatar billede lbknudsen Praktikant
12. april 2006 - 15:00 #2
Det er svært at svare på, at det er en arbejds-bærbar, men ikke umiddelbart.
Avatar billede lbknudsen Praktikant
12. april 2006 - 15:01 #3
Det er svært at svare på, DA det er en arbejds-bærbar, men ikke umiddelbart.
Avatar billede kenp Novice
13. april 2006 - 16:12 #4
Du kan jo lave en batfil som du kan smide i start så den starter op hvergang ... det kunne tyde på at dit firma har "lukket" den af.
Avatar billede kenp Novice
13. april 2006 - 16:15 #5
du laver da bare en bat fil med følgende indhold..

"net start wzcsvc"

også smider dne i start ;) eller ligger den på skrivebordet så klare den det hele for dig c",)
Avatar billede kenp Novice
26. november 2006 - 16:52 #6
Og vhorfor var det så lige at du afviste mit korrekte svar?