Avatar billede matz Nybegynder
30. marts 2006 - 18:55 Der er 17 kommentarer

Feedback ønskes

Jeg vil gerne have feedback på dette udkast:

www.playboi.dk

Jeg ønsker feedback på:

Brugervenlighed
Farverne
Browsere
Diverse forbedringer
Avatar billede matz Nybegynder
30. marts 2006 - 18:55 #1
skal lige sigea at kun "Forside, Profiler, Profil & Top20 kvinder" virker..de andre er døde links
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. marts 2006 - 19:38 #2
lovlig smal og høj. Nu for tiden kan du roligt designe til en vindues bredde på 7-8 hundrede pixels.

Den røde bikinipige er pragtfuld. en god kontrast til de ellers ret flade farver i designet.

Hvad pokker betyder  "Onlibe brugere: 1111"

Check med en sagfører. det der navn "playboi" er så klar reference til "playboy" at jeg ikkke er spor sikker på at du vil vinde en retssag hvis de brokker sig.

Du vil nok få bedre respons hvis du gør tingene lide mere færdig sør du sender siden til vurdering.
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. marts 2006 - 19:44 #3
Der er et problem med profil billederne. Under 'nyeste profiler' er billederne i portræt format (højere ned brede) hvis de billeder sidenhen skal bruges som 'ugens/månedens profil' kommer de til at se meget underlige ud da de biller er i landscape format (bredere end høje). Jeg tvivler på du kan regne med at pigerne vil uploade mere end eet billede af sig selv.
Avatar billede matz Nybegynder
30. marts 2006 - 19:51 #4
Der skulle stå "Online brugere: 1111" ;)

Jeg vil tjekke det med domænet, men ville ikke mene der var noget galt i det da der ikke er tale om det samme koncept som playboy.com.

I Ugens/måned profil vil man komme videre til en side hvor der er plads til masser af billeder og en udvidet profil.
Avatar billede matz Nybegynder
30. marts 2006 - 20:08 #5
Hmm det med bredde på hjemmesiden, hvis jeg gør den større ville man ikke kunne se den i 800x600 optimalt.. Plus på 1024x768 & 1152 opløsning.. ser den fin ud.. Hvad opløsning kører du med??
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. marts 2006 - 20:30 #6
min skærm er 1280x1024.
Dit design fylder ikke mere end 640 i bredden. Det burde kunne blive meget bredere på en 800 bred skærm. ( og hvor finder man forresten sådan nogen nutildags andet end på biblioteker :-))
Avatar billede matz Nybegynder
30. marts 2006 - 20:40 #7
Ja jeg aner heller ik hvem der kører med 800x600 ;) Men jeg er klar med en opdatering på det om lidt, ang. designet.
Avatar billede matz Nybegynder
30. marts 2006 - 20:48 #8
Hvad siger du til det her, prøvet lige og lade kvinden i det røde går helt ned:

http://www.playboi.dk/2/
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. marts 2006 - 21:05 #9
lige nu går det galt fordi linien med menupunkter er for lang og wrapper. med en bredere  sider bliver det fint. Dog ville jeg nok klippe underbenet af hende (som det var oprindeligt). Og istedet spilde lidt mindre plads over og unde PLAYBOI.DK logoet (lade sidens indhold rykke lidt op)
Avatar billede matz Nybegynder
30. marts 2006 - 21:19 #10
Hvad siher du til det her: http://www.playboi.dk/2/
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. marts 2006 - 21:44 #11
a) hellere rent klip forneden som i version #1
b) men så hun går ned i menybjælken som i version #2
c) og så endny en tand bredere. pt er den 700px, prøv 750. Så bliver der plads til menypunkterne ved siden af hende, og der kommer ikke det store hul imellem PLAYBOI.DK logo og meny

Men contentarealet skal nok redesignes med den mere plads i bredden. kunne ugens/månedens evt være en kolonne til højre for tekstklumpen.
Avatar billede matz Nybegynder
30. marts 2006 - 22:05 #12
Prøv at tjekke nu..har fulgt det du sagde også lavet hende 2 gange:

www.playboi.dk/2/
Avatar billede jakoba Nybegynder
30. marts 2006 - 22:43 #13
Ja og nej, jeg synes stadig  b)  er en god ide (nu hvor der er plads) så vi får toppen lidt mindre høj. Og så "beautiful girsl" tilbage ned i linien med online brugere.

men det ser ellers ret godt ud efterhånden. Næste runde skal du nok have feedback fra nogen andre.
Avatar billede matz Nybegynder
30. marts 2006 - 23:13 #14
ok, der er kommet en update igen
Avatar billede jakoba Nybegynder
31. marts 2006 - 00:17 #15
Det jeg tænkte på var noget i retning af: http://i37.photobucket.com/albums/e74/JakobA/playboi.jpg
Avatar billede matz Nybegynder
31. marts 2006 - 00:29 #16
ok det fikser jeg lige imorgen
Avatar billede matz Nybegynder
03. august 2007 - 12:05 #17
nogen der vil have point?