Avatar billede zyric Nybegynder
25. marts 2006 - 23:40 Der er 2 kommentarer

Windows Movie Maker problemer

Hej - Jeg står og skal lave en lille kavalkade af nogle små film jeg har liggende, men da jeg vil prøve at lave det i Windows Movie Maker, får jeg nogle mærkelige problemer.

Jeg ligger de forskellige film ind osv., og afspiller så tidslinjen. Men når jeg afspiller tidslinjen forbliver skærmen det skal vises på bare sort, og der sker ikke noget. Når jeg gemmer filmen ned som en fil, kan jeg sagtens se den, men kan jo ikke se hvad jeg retter i den, og hvad jeg ændre. Det er jo lidt et problem, som I nok kan regne ud :)

Derfor håber jeg, at der er nogen der kan være lidt behjælpelige med, hvad jeg kan gøre for at det virker.
Har opdateret Movie Maker osv.

Hvis der ikke er nogle forslag til hvad jeg kan gøre - Er der så nogen alternativer til et program som Windows Movie Maker, som kan downloades på nettet? Eventuelt prøveperioder eller lign. er fint.

Håber jeg kan få hjælp.

På forhånd tak
Avatar billede lp-freak Nybegynder
26. marts 2006 - 01:37 #1
Hmm måske virker dette: åben movie maker -> funktioner -> indstillinger -> sæt hak i hent codecs automatisk. skulle det stadig ikke virke prøv så:
åben movie maker -> funktioner -> imdstillinger -> tryl på fanen kompatibiltet -> sæt hak i alle filnavnene. evt tryk gendan alle standardsindstillinger.
håber det kunne hjælpe.
Avatar billede zyric Nybegynder
09. april 2006 - 13:04 #2
Virker desværre stadig ikke :/
Har også prøvet at geninstallere det - uden held!