Avatar billede fruityfrank Nybegynder
25. marts 2006 - 13:35 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg få noget feedback?

Hvad syntes I om den her side www.evisit.dk ?
Avatar billede dragonknight Juniormester
25. marts 2006 - 14:40 #1
Jeg syntes det er en cool side, og jeg har allerede genmt den under foretrukne.

Personligt kan jeg ikke lide, at den starter øverst i browservinduet. For mig ser det mere harmonisk ud, hvis der er en kant på ca. 1 centimer foroven inden evisit feltet kommer.

Ud over dette, så er den utrolig brugbar.
Avatar billede jarl-g Nybegynder
25. marts 2006 - 16:15 #2
Dette er en af de sider der kunne blive SUPER populære...

Det der kræver dette er at den bliver lidt mere overskuelig. Det der kan gøre dette er måske overskrifterne på de forskellige kategorier.

Jeg ved sørme ikke hvilken farve/farver det ellers skal være, men tror at det er dér "problemet" ligger.

Den er da også føjet til foretrukne her! :D

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede plazm Nybegynder
25. marts 2006 - 18:16 #3
Jeg kan godt lide sidens indhold, men det der gør den så uoverskuelig er at boksene er så tætte at de virker somom der kun er en lang blå bjælke.
Du har 7 kolonner ved siden af hinanden. Skær det ned til 6 og så lad det fremkommende plads blive til hvid spacing mellem de resterende kolloner
Avatar billede fruityfrank Nybegynder
25. marts 2006 - 18:50 #4
dragonknight < det med kanten kan jeg kun give dig ret i, det har jeg lige rettet.

jarl-g < farverne ved jeg nu heller ikke selv rigtigt endnu, men jeg syntes de holder rimeligt som nu. Mener du selve overskrifterne eller farven...

plazm < jeg kan godt følge dig lidt i at det ligner en lang blå række, om jeg vil skære det ned til 6 koloner ved jeg ikke rigtigt endnu, men jeg har lavet noget mere luft mellem dem vandret og lodret, det syntes jeg hjalp lidt på det.
Avatar billede jarl-g Nybegynder
25. marts 2006 - 18:54 #5
Ved nærmere eftersyn mener jeg begge dele!

Prøv, bare for at se, at lave baggrundsfarven på overskrifterne helt mørkeblå, og så lav farven på overskrifterne hvide.

Det du skal prøve er at finde en kontra til baggrundsfarven på overskriften.

Håber du forstår.

Mvh.

Jarl-G
Avatar billede plazm Nybegynder
25. marts 2006 - 19:10 #6
Du kunne evt, gøre så logoet i toppen var
"evisit.dk - min genvej til nettet"
i stedet for
"evist.dk
min genvej til nettet"
og så sætte det ude i venstre side.

Og datoen kunne du så smide i højre side, dette vil gøre at logoet blev lidt mindre i højden, og derfor ville give bedre plads til linksne..
Avatar billede fruityfrank Nybegynder
25. marts 2006 - 21:41 #7
jarl-g < jeps, det var lige det med kontrasten.

plazm < jeg hæler mere til at 'min genvej til nettet' skal stå nedenunder, det gav mere plads alligevel ved at sætte det til venstre og rykke det lidt opad.
Avatar billede fruityfrank Nybegynder
25. marts 2006 - 22:06 #8
Hvem vil have 30 point?
Avatar billede paddington Nybegynder
26. marts 2006 - 01:43 #9
ikke mig, kommer nok for sent...

Først: STOR ROS for denne type side, der er mangler på sådanne sider på dansk. - RESPEKT herfra.

Andet: Førstehåndsindtrykket = forvirrende, tror du skal følge ovenstående idé med at få det lavet med 6 kolloner i stedet for de 7.
  Farvemæssigt er der et eller andet galt med kontrasten, men tror det hjælper meget med ovenstående...

Men alt i alt, rigtig god side, når man først lige får vænnet sig til den...!!

/Paddington
Avatar billede plazm Nybegynder
26. marts 2006 - 12:23 #10
Jeg smider lige et svar, men mener ikke at jeg er den eneste som skal have point, men det er self på til dig.
Avatar billede dragonknight Juniormester
26. marts 2006 - 12:37 #11
Jeg hopper over, for jeg er tilfreds med at have fået et super link

;-)
Avatar billede fruityfrank Nybegynder
26. marts 2006 - 14:02 #12
KANON feedback =)
Avatar billede fruityfrank Nybegynder
28. marts 2006 - 21:54 #13
Så blev det også til 6 kolloner..
Avatar billede fruityfrank Nybegynder
21. maj 2006 - 23:38 #14
Ding
Avatar billede paddington Nybegynder
22. maj 2006 - 08:02 #15
Ved ikke om du stadig arbejder på siden, men håber at du gør....

Ville det ikke være en idé, at fjerne nederste link i hver kategori, og lave en "flere"-drop-down eller lign. menu??

og så opdagede jeg ren tilfældigt, at dit link/navn dk4 ikke var med stort Dk4, som alle de andre :-P

Men godt ser den ud
Avatar billede fruityfrank Nybegynder
24. maj 2006 - 00:24 #16
Ding
Avatar billede fruityfrank Nybegynder
24. maj 2006 - 00:36 #17
det var det