Avatar billede fodlisten Nybegynder
24. marts 2006 - 21:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

FTP opsætning.

Jeg har ledt og ledt efter en guide til ftp, men jeg synes ikke at de passer til min egen opsætning, så nu spørger jeg selv:

Det jeg gerne vil have hjælp til er at sætte min cisco router op til FTP. Jeg har tiscali som udbyder, og har også et blåt serielt kabel til routeren.

Jeg har brugt denne ældre guide, http://www.eksperten.dk/spm/195976 men kan ikke få lov til at skrive password inde i det der telnet. Hvad skal jeg gøre for at åbne port 21? Og lave det der NAT noget?
Avatar billede levithan Nybegynder
24. marts 2006 - 22:38 #1
hvad hedder din cisco router model nr.? og er den udleveret af tis-ka-vi-li. =?
Avatar billede fodlisten Nybegynder
25. marts 2006 - 14:32 #2
Tror det er en Cisco SOHO 76 77
Avatar billede fodlisten Nybegynder
23. april 2006 - 20:52 #3
nogen der kan hjælpe? det er en 677 router er jeg ret sikker på.
Avatar billede fodlisten Nybegynder
23. april 2006 - 21:00 #5
har godt været inde på den side før. Men hvordan kommer jeg så ind i routeren sådan at jeg kan skrive koderne? Det er mit store problem nemlig.
Avatar billede levithan Nybegynder
23. april 2006 - 21:02 #6
Avatar billede fodlisten Nybegynder
16. juni 2006 - 13:48 #7
ingenting virker.
Avatar billede fodlisten Nybegynder
25. juni 2006 - 13:50 #8
closed