Avatar billede pilfinger Nybegynder
23. marts 2006 - 09:10 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

billeder i frontpage virker ikke

hvorfor kan nogle billder se og andre som har samme filformat ikke ses når de er blevet uploadet ???? og hvad gør man for at sikre sig at de kan ses inden man uploader jeg har en web side hvor der er en del ting som ikke virker pt http://zukat.homepage.dk/

der skulle have været et træ inden under samtræet og der er et par andre billeder som ikke kan ses nogle af hoverknapperne virker heller ikke helt efter hensigten men det er der ved at komme styr på ...

det store problem er hvorfor man kan se alle ting i frontpage og teste og så virker det fint men når siden så er uploadet så er der ting som enten ikke kan ses eller ikke virker please help

hilsen pilfinger forresten længe siden jeg har været på
Avatar billede keysersoze Guru
23. marts 2006 - 09:28 #1
nu kan jeg ikke helt finde hoved og hale i det hele - men undgå som det første æøå og mellemrum i billednavne.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
23. marts 2006 - 09:48 #2
dermed mener du billed fil navnet ikke ???
Avatar billede keysersoze Guru
23. marts 2006 - 10:06 #3
ja - i filnavnet. Det samme er gældende for alle andre filtyper også.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
23. marts 2006 - 11:57 #4
nu har jeg så fået ændret fil navnene og det virker på nogle af dem men ikke de billeder jeg selv har taget der er stadig nogle som ikke kan vises hvad kan jeg så gøre nu ????
Avatar billede keysersoze Guru
23. marts 2006 - 12:49 #5
og du har også ændret filnavnet i din kode?
Avatar billede pilfinger Nybegynder
23. marts 2006 - 13:14 #6
ups chekker det lidt senere
Avatar billede pilfinger Nybegynder
23. marts 2006 - 13:28 #7
yeps de er ændret i koden når jeg ser dem i dreamweaver og frontpage hvad kan der så være galt????
Avatar billede keysersoze Guru
23. marts 2006 - 14:41 #8
Er det det billede på forsiden du refererer til? i så fald er billedet dér stadig med æøå;

http://zukat.homepage.dk/Thilde%20svæver.jpg
Avatar billede pilfinger Nybegynder
23. marts 2006 - 15:29 #9
Ja det og et par stykker mere hmmm så kan det være at jeg skal prøve at uploade det igen
Avatar billede pilfinger Nybegynder
24. marts 2006 - 23:14 #10
hvis du lige smider et svar for du dine points
Avatar billede keysersoze Guru
24. marts 2006 - 23:32 #11
kom det hele til at virke eller?
Avatar billede pilfinger Nybegynder
31. marts 2006 - 11:35 #12
hej igen ja det virker nu