Avatar billede schjoett Nybegynder
23. marts 2006 - 08:13 Der er 6 kommentarer

Søger Auktionssite

Hej derude!

Jeg søger en auktionssite! Er der nogle som kender et godt system måske lidt som Oscommerce ??? Ved det ikke !! Men systemet skal have funktioner som Qxl eller/og e-trading ! Går med en ide indenfor et Pt. niche område hvor kommunikation - Auktion er i fokus indenfor produktet.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
23. marts 2006 - 09:17 #1
Jeg har udviklet www.vinderland.dk, men det er jo så ikke freeware hvis det er det du søger
Avatar billede schjoett Nybegynder
23. marts 2006 - 10:18 #2
Hej!
Det behøver ikke at være freeware.... Hvad ville prisen ligge på ? og er det muligt at rette i selve design delen ?
Avatar billede schjoett Nybegynder
23. marts 2006 - 10:23 #3
Forresten en lille detajle :-) Sorry.....

Det skal være muligt for brugerne at byde samt sætte ting til auktion !
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
23. marts 2006 - 11:07 #4
Okay det er der så selvfølgelig ikke i den nuværende, men hvis du er interesseret kan jeg da give dig et tilbud på dine ønsker - jeg kan jo gøre det en del billigere ved at have en del af funktionerne i vinderland og tager i forvejen meget konkurrencedygtige priser.

Hvis du er interesseret i det, kan du smide mig en mail med nærmere beskrivelser af dine ønsker til (anders)@(alvision).(dk) :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
23. marts 2006 - 16:51 #5
Du må meget gerne kontakte mig på martin(at)venio(dot)dk eller på mobil 28 59 06 50

Vi har et færdig udviklet auktionssystem, vi kan vise frem, og derefter snakke pris.
Avatar billede kjeldb Nybegynder
29. april 2006 - 22:12 #6
Hej,
Søger du stadig?
Jeg har oprettet et auktions site www.jagtauktion.dk, med funktioner som QXL og eBay, men har måtte sætte det på standby (har ikke tid til markedsføring). Det kunne evt. bruges til dit projekt. Der ligger et professionelt auktionsprogram bagved, som jeg har tilpasset danske vilkår. Licensen til dette program ligger på ca. 6.000,-, plus hosting, som kræver dedikeret server (Windows 2003), eller admin rettigheder, da der skal installeres dll filer.
Hvis du er interesseret i at starte et auktions site, så kan jeg muligvis give dig en quickstart.