Avatar billede nete Nybegynder
12. november 1999 - 22:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

the white label????????????

Hejs
jeg har købt et program (spil) i serien the white label. Selve spille hedder: hand of fate.
Nu vil jeg så gerne spille det, men uanset hvad jeg griber og gør i får jeg den åndssløve meddelelse.
not enough memory to run the program.

og altså, jeg har 10,5 GB fri disk, 128MB ram, så hvad er der så galt??
Jeg har prøvet at starte spillet fra dos, men neeeeeej.

hjælp mig, be´om.
Avatar billede spacey Nybegynder
12. november 1999 - 22:20 #1
Prøv at køre memmaker, som du kan finde i dit c:\windows\command\memmaker.exe
Avatar billede nete Nybegynder
12. november 1999 - 22:25 #2
tak, det hjalp
Avatar billede spacey Nybegynder
12. november 1999 - 22:35 #3
Selv tak!
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
13. november 1999 - 09:56 #4
Hvaf' memmaker er sgu da et levn fra DOS dagene... hvordan fanden fandt du den under windows ??
Ingen af mine windoze versioner har haft den... (95DK, 95UK, 95Dk-osr2, 95UK-osr2, 95DK-osr2.1, 95UK-osr2.1, 95UK-osr2.2, 98DK, 98UK, NT4.0Work, NT40server, beta release af win2K)
Hvilken version ligger den så i ?? (mente da at jeg jeg har været dem alle igennem)
Medmindre der ligger en DOS under win installen ??
Avatar billede nete Nybegynder
13. november 1999 - 21:56 #5
brug af sproget dansk vil her være meget velkomment, tak tigerdyr
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
14. november 1999 - 11:33 #6
*hehe* jeg har ikke haft memmaker i andet end DOS, i de 12 versioner af windows jeg har haft (Originale minus Win2k) har memmaker ikke været der...så hvordan fanden fandt du det ??
For at have memmaker skal man da have en DOS 6.x installation under windows og så vil memmaker så vidt jeg ved ligge i c:/dos/memmaker.exe
Avatar billede spacey Nybegynder
14. november 1999 - 20:07 #7
tigerdyr>>>
På min 98'er ligger det bare i windows\command og det gør det åbenbart også hos "nete".
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
14. november 1999 - 20:26 #8
Skummelt, det er jo et levn fra dos dagene!!! (Ifølge M$ bør det ikke bruges med win95)

Men ret fedt at det er der...