Avatar billede peterpeter Seniormester
18. marts 2006 - 23:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Block internet connection from family.exe with your firewall

Hej
Jeg bruger WIN XP almindelige Firevall

Jeg skal nu prøve et program, hvor der står - at jeg skal lukke forbindelsen til internettet for lige netop det program.....

"Block internet connection from family.exe with your firewall"

Hmm.. Hvordan gør jeg det ??

Hvis jeg går ind vi kontrolpanel i XP - Er det jo mere lavet til, hvilke spil der IKKE skal blokeres for ???

Er der nogen der kan hjælpe ??
Tak
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
18. marts 2006 - 23:31 #1
Du kan ikke få XP firewallen til at blokere for udgående forbindelser. Der vil jeg foreslå f,eks Kerio http://www.spywarefri.dk/manualer/kerio-firewall-manual.htm Tjek manualen, hvordan du sætter den op til at blokere for udgående.
Avatar billede peterpeter Seniormester
19. marts 2006 - 21:16 #2
Er der slet ingen løsninger i Win XP ??
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
19. marts 2006 - 21:20 #3
Nej. XP firewallen kan ikke blokere udgående forbindelser. Sådan er den lavet.
Avatar billede peterpeter Seniormester
19. marts 2006 - 21:22 #4
Kan man så ikke noget på en anden måde ???
( Så jeg slipper for at installere noget nyt Firewall ??? )

Hvis jeg skulle vælge nye firewall, skulle det være Zonealarm

Tak ;-)
Avatar billede langbein Nybegynder
20. marts 2006 - 00:17 #5
forevernewbie har nok rett. Zonealarm må vel være en god ide ..
Avatar billede langbein Nybegynder
20. marts 2006 - 00:20 #6
Men nå er det også slik ser jeg, at det er en orm som heter family.exe Jeg vil håpe at filen er hentet fra sikkert sted.
http://www.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.fami.worm.html
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
20. marts 2006 - 07:04 #7
Zonealarm er også ok.
Avatar billede peterpeter Seniormester
15. april 2006 - 22:29 #8
Jeg prøver zonealarm - ligger du et svar ?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
15. april 2006 - 23:05 #9
Jeps, kommer her. Har du iøvrigt "styr" på den family.exe ? Der er både gode dårlige som hedder det.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
11. september 2006 - 16:52 #10
Tak for point