Avatar billede lynelektriker Nybegynder
18. marts 2006 - 12:16 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

HD seagate, alt data væk

Hejsa, jeg har en seagate Hd på 300 Gb, som har siddet i en ICY BOX extern box, og lige med et, mistede jeg alt data, når jeg starter min pc, og jeg har sat Hd ind i pc,er  så kan jeg godt se drevet, men jeg kan ikke få adgang til drevet, der står slet ikke nogle størrelse, og i disk manegment står der ikke ntfs, den skriver om jeg vil formatere, det er rigtig noget lort, nogle som kan hjælpe mig
Avatar billede levithan Nybegynder
18. marts 2006 - 12:48 #2
prøv med programmet GETDATABACK  www.runtime.org  findes i 2 versioner NTFS og FAT32. hvis dette program kan finde dine da så er du nået langt det vil nok tage 1½ time at scanne din harddisk igennem
Avatar billede r3ptile Nybegynder
18. marts 2006 - 13:28 #3
Jeg havde samme problem og fik data tilbage med programmet FileScavenger.

http://www.quetek.com/prod02.htm
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2006 - 14:06 #4
Pas på "dr1" ikke alle er tilfredse med at min side bliver anbefalet http://www.eksperten.dk/spm/696131  http://www.eksperten.dk/spm/696040
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
18. marts 2006 - 14:48 #5
Jeg er ved at prøve med GETDATABACK, håber det hjælper, jeg har 185 Gb musik til at ligge på den disk, men det tager godt nok lang tid, nu har den kørt i ca 6 timer, og er kun kommet til 16 %, så jeg må have tålmodighed
Avatar billede levithan Nybegynder
18. marts 2006 - 14:53 #6
6 timer til 16% er langtid, det må skyldes at programmet har fundet adskelige dårlige sektorere? nårmalt tager 300 giga vist ikke så langtid.

jeg mener at 200 giga tager ca 1½ time fra ende til anden.
Avatar billede levithan Nybegynder
18. marts 2006 - 14:55 #7
eller er det fordi du scanner igennem USB?
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2006 - 15:05 #8
12:16:49 -> 14:48:50 = 6 timer tja! tiden går når man er i godt selskab
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
18. marts 2006 - 15:28 #9
nej, den kører ikke usb, den sidder i pc, på et ide kabel, men nu er den da kommet til 18 %
Avatar billede levithan Nybegynder
18. marts 2006 - 15:41 #10
har programmet kommet med nogen info bokse af nogen art? eller kører den bare. kan du se om den finder noget undervejs? i info ruden
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
18. marts 2006 - 15:49 #11
index allocs  9

boot sectors  1

files identified  4435 starts, o usrdef
MFT entries        121767

det er hvad der står
Avatar billede levithan Nybegynder
18. marts 2006 - 16:04 #12
mft entris mener jeg er mulige fundene filer så dine tal se ikke helt dumme ud
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
18. marts 2006 - 16:12 #13
det må man da håbe, men det tager godt nok sin tid, men hvad, det betyder jo ikke så meget hvis den bare finder det som den skal
Avatar billede levithan Nybegynder
18. marts 2006 - 17:46 #14
du skriver bare engang når du er done.

husk at du kan gemme dine "steps" efterhånden som du skifter faser i programmet. du kan vist gemme step 3, 4 og 5  så kan du loade dem ind så du er fri for at scanne disken igennem igen.
Avatar billede lynelektriker Nybegynder
19. marts 2006 - 20:17 #15
sådan nu er den færdig, og jeg har langt om længe fundet den mappe, som hedder albums, men problemet er, at det musik som jeg lige har taget en kopi af, der skratter ca hver 10 stk musik, og mange af billederne som ligger på disken, der er blevet farvestriber på , så det er nok bare synd, det var den disk, eller hvad tror du
Avatar billede levithan Nybegynder
19. marts 2006 - 20:21 #16
svært at sige kan være et andet program som evt kan bedre. Jeg lærte engang en at kende han var super god til at få data tilbage, lavede selv sine egne programmer. Nu tager han ca 250 kr for at hjælpe andre, det er noget jeg ville bruge som sidste udvej jeg har kun positive ting at sige om ham hvis du vil vide mere kan jeg finde hans hjemmeside hvor du kan læse mere om hvad han kan og står for.