Avatar billede waddle Nybegynder
16. marts 2006 - 14:42 Der er 1 kommentar

MS ASN1 Integer Overflow TCP

Jeg er lige skiftet fra avg antivirus til norton antivirus 2005. Efter installation af denne, popper der konstant en 'intrusion besked' op som lyder. "MS ASN1 Integer Overflow TCP". Var inde og se om jeg kunne finde noget på nettet om det, men der står bare at det er skidt. Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre???

På forhånd Tak
Waddle
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. marts 2006 - 15:27 #1
Norton gør opmærksom på, at en sårbarhed i Windows måske forsøges udnyttet http://securityresponse.symantec.com/avcenter/attack_sigs/s20409.html Det kan muligvis være falsk alarm, og du kan ikke gøre meget andet end at gå på WindowsUpdate og tjekke for opdateringer, og se om en patch stopper meldingen fra Norton. Under alle omstændigheder, har Norton beskyttet dig, så jeg syntes ikke at du behøver være bekymret.