Avatar billede schaarup Nybegynder
14. marts 2006 - 11:51 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

ISA 2004 og Fioniabank.dk

Hej,

jeg har fået et lidt spøjst problem. Jeg har opsat en 2003 SBS + ISA 2004. Men jeg kan fra klienterne ikke komme ind på www.fioniabank.dk - Jeg kan godt fra server, men ikke fra klienter. Der er åbnet for http + https i firewall, og jeg kan se i log at ISA allower port 80 til den IP når jeg prøver at connecte til www.fioniabank.dk. Men uanset hvad, så fremkommer denne fejl :

404 fejl i netbanken

Der er desværre opstået en fejl på den side, du ønsker at besøge. Vi opfordrer til, du forsøger igen lidt senere.

Fortsætter fejlen, er du velkommen til at kontakte din bank.

Nogen der har oplevet dette før ? Hvorfor lige fejl 404 i netbank ? Jeg prøver jo deres almindelige side. Jeg har snakket med deres support, de kunne ikke hjælpe. Jeg kan sagtens komme ïnd på deres portalbank altså https://www.portalbank.dk/0725 :)

Nogen gode forslag ?

//SS
Avatar billede wolfgang Praktikant
14. marts 2006 - 12:01 #1
Hmm.. Umiddelbart betyder en 404-fejl da at siden ikke eksisterer.

Jeg får samme fejl, hvis jeg prøve at se https://www.portalbank.dk/
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:05 #2
Samme fejl hos mig også :)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:07 #3
Avatar billede schaarup Nybegynder
14. marts 2006 - 12:09 #4
hehe ... Så kan man ikke lade være med at grine lidt. Det i fortæller mig er, at hvis i også sidder bag en ISA 2004, så kan i ikke se http://www.fioniabank.dk ? :)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:12 #5
Jeg sidder bag en ISA. Det tror jeg ikke de andre gør.
:-)
Avatar billede schaarup Nybegynder
14. marts 2006 - 12:14 #6
Supporten "Havde aldrig hørt om problemet før" ... :)

Nogen der har en løsning så ?

//SS
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:17 #7
Der må være noget "mærkeligt" med fionabank. Det virker fint når jeg "sidder" på min ISA. Bruger de mon en form for port redirection? 8080
:-)
Avatar billede schaarup Nybegynder
14. marts 2006 - 12:19 #8
Se det var jeg nemlig også inde på da jeg snakkede med supporten, meeeeeen et svar kunne jeg ikke lige opstøve :)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:22 #9
"14/03-2006 12:09:30 hehe ... Så kan man ikke lade være med at grine lidt."
Det må da være en god ting at vide at ikke er din ISA, andre bag en ISA har samme problem.
hehe!
Avatar billede wolfgang Praktikant
14. marts 2006 - 12:26 #10
Jeg sidder ikke bag en ISA 2004 :)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:28 #11
Jeg sidder på et kæmpe firma-LAN med offentlige adresser, så jeg tror ikke jeg er bag en ISA. Men sidder så til gengæld bag et bjerg af Cisco-udstyr :)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:29 #12
Er der nogen der har hørt om fionabank? Den kan ikke findes på krak.dk.
:-)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:32 #13
Ja, var det ikke Fiona-bank der blev kåret som en af landets dyreste? Og så var det vist også dem der droppede gebyret for hævninger i fremmede automater...
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:36 #14
Jeg prøvede: http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=Fioniabank
Søgningen gav ikke noget resultat.

nslookup gav dette:
Non-authoritative answer:
Name:    fionabank.dk
Address:  62.243.7.82

Der er da noget mærkeligt med fioniabank

:-)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:40 #15
tpo> Prøv at sætte .dk bagefter ;)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:42 #16
Se bort fra "Jeg prøvede: http://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=Fioniabank"
det skulle være fionabank.dk, det giver et helt andet resultat.
Sory!
:-)
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2006 - 12:44 #17
>el_barto
Jeg opdaterede ikke, så jeg så først din kommentar, da jeg postede. Du har ret!
:-)
Avatar billede schaarup Nybegynder
22. marts 2006 - 09:47 #18
Nååå ... Den fik jeg ikke knækket :|