Avatar billede louigy Nybegynder
12. marts 2006 - 21:38 Der er 6 kommentarer

En aflang boks er kommet frem på skrivebordet-Win XP-Home edition

Hej!

Mit skrivebords useende er blevet ændret! Jeg kan ikk flytte rundt på ikonerne på skrivebordet, de er låst fast. Jeg har en aflang boks (den er blevet beskrevet i næste afsnit ;) som går fra "toppen af skrivebordet" til "toppen af statuslinjen", og den fylder ca. 5 cm af skrivebordet. Boksen er helt ude til venstre af skrivebordet.

Beskrivelse af boksen:
Hvis i ser mappen "dokumenter" for jer er der en "aflang boks" som er helt ude til venstre af mappen. I denne boks kan man f.eks.:
Oprette en ny mappe, dele en mappe, få detaljer osv...

Denne boks er kommet frem på mit skrivebord!!

Kan i eksperter hjælpe mig med at fjerne denne boks, så jeg får det gamle udseende på skrivebordet fra starten, da jeg købte Win XP?? Og hvordan??

Mange tusind tak!

Louigy ;)
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. marts 2006 - 21:51 #1
Kan du ikke gå til et tidligere gendannelsespunkt.
Avatar billede louigy Nybegynder
12. marts 2006 - 21:53 #2
Har prøvet... Men så siger den at "det ikk kunne lade sig gøre"
Avatar billede perj Nybegynder
12. marts 2006 - 22:48 #3
Skal du ikke bare trykke på "Foretrukne" (stjernen)oppe i toppen?
Avatar billede doggy82 Praktikant
13. marts 2006 - 00:12 #4
Lyder som om du har slået Active Desktop til.

> Højre-klik på skrivebordet vælg egenskaber
> Vælg fanebladet "Skrivebord"
> Under listen af billeder er der en knap, den hedder noget lign "indstil skrivebord..."
> Og så går du under fanebladet "Web"
> Fjern alle hakker på listen der
> Tryk OK, OK

Hjalp det?  :)
Avatar billede louigy Nybegynder
13. marts 2006 - 17:37 #5
Hey perj!

Foretrukne, men hvor??

Ellers tak!
Avatar billede louigy Nybegynder
13. marts 2006 - 17:38 #6
Hey doggy82!
Har prøvet det du sagde, men der er ingen hakker i forevejen.

Men hvordan slår jeg "active desktop" fra??

Ellers tak for det!!
Louigy