Avatar billede lakana Nybegynder
08. marts 2006 - 22:47 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Skal man tilmelde sig google.dk

Skal man tilmelde sit website på www.google.dk, før, hvis man søger efter min side derinde, så den kommer?
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. marts 2006 - 23:00 #1
Det kan ikke betale sig, lad google finde dig selv. Det sker når et site google kender linker til dig. Hvis du vil vide hvordan du kommer til at være godt placeret i google så læs de artikler jeg og andre har skrevet om det emne her på eksperten
Avatar billede bufferzone Praktikant
08. marts 2006 - 23:01 #2
Avatar billede abruscato Nybegynder
09. marts 2006 - 13:21 #3
Du kan tilmelde dine sider til Google på http://www.google.com/intl/da/add_url.html - Skønt det ikke er strengt nødvendigt, synes jeg det er en god idé, da du ikke skal vente på at Google selv finder dig website.
Avatar billede abruscato Nybegynder
09. marts 2006 - 13:22 #4
"selv finder dig website" skal selvf. være "selv finder dit website". :)
Avatar billede abruscato Nybegynder
09. marts 2006 - 13:25 #5
Hvis du vil være hjælpe Google på vej til at finde alle dine sider på dit website, kan du også tilmelde dig Google Sitemaps på http://www.google.com/webmasters/sitemaps/siteoverview?hl=da.