Avatar billede cool-wil Nybegynder
07. marts 2006 - 21:50 Der er 1 løsning

Nogle der kan hjælpe nystartet firma?

Jeg er ved at starte en ny afdeling af mit firma op, med et koncept kaldet studie flytning. Det jeg skal bruge er et billede i en størrelse 200 x 150 ( hvis det er et standart format? ) billedet skal forestille en flyttekasse med bøger i, må gerne være godt detalieret, og på siden af flytte kassen skal der stå:

C.W Express - Studie Flytning
AAlborg - Århus - Odense - København
40 52 36 26 - Det er billigere end du tror!

Nu spørger jeg jer, skal den være 3d, eller er det for meget at ligge i sådan et billede, og hvem kan lave det for mig?

Desuden skal der laves et banner som også skal bruges i min markedsføring.

Og evt. hvis der er en venlig sjæl herinde, en lille flyttemands maskot, et egern eller lign?

Betaling er 200 points  plus en 500 kroner, er der nogle der vil ligge et par timer i det her, og give mig lidt matriale?

c.w express
kurer service - flytning - transport
Avatar billede cool-wil Nybegynder
18. marts 2006 - 21:48 #1
lukker