Avatar billede lakana Nybegynder
07. marts 2006 - 01:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Idéer til nyt site

Hej. Inden da vil jeg sige: Jo flere svar jeg får, jo mere glad bliver jeg, og jo flere muligheder har jeg at gå til.

Jeg vil hører om der er nogle der kan give mig nogle fif' til at starte et site.

Jeg kan en del programmerings samt layout-opstilling, men mangler idéer til at lave noget der bliver "kendt" på nettet.

Men når jeg tænker videre over idéer får jeg altid en god idé, men finder noget som ER lavet.

Så mit spørgsmål lyder:
1. Hvad synes i kunne være godt at have på nettet? (Hvad mangler i?) - Begrund grundigt

2. Hvad kan jeg gøre for at få mange besøgende lokket til?

3. Hvad gør jeg for at få flest penge ud af mit website?

På forhånd tak - her kan alle være med.
Avatar billede jck_true Nybegynder
07. marts 2006 - 20:21 #1
1) Det ved jeg simplethen ikke og hvis jeg vidste det, havde jeg forlængst lavet en side med det.
2) SOE
3) Google Adsense
Avatar billede peterkopi Nybegynder
08. marts 2006 - 05:30 #2
Lav et avanceret og brugervenligt forum, hvor man diskuterer

1) Hvad brugerne synes kun være godt at have på nettet
2) Hvordan nye website ejere får "lokket" flere/mange (relevante?) besøgende til deres sites
3) Opret en kategori, hvor forummets brugere kan diskutere, hvordan man får flest muligt penge ud af sine anstrengelser....

Det tror jeg faktisk du kunne få succes med! Især fordi 80% af spm i denne kategori har samme, lidt mangelfulde og især SØGENDE indgangsvinkel til emnet: HVAD SKAL MIT NYE SITE HANDLE OM, HEDDE OG GØRE???
Avatar billede lakana Nybegynder
15. marts 2006 - 22:12 #3
lukker.. ingen jeg kunne bruge