Avatar billede nillebis Nybegynder
06. marts 2006 - 19:52 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Færdig Script til kvinde forum

Jeg er på udkig efter et færdig script som jeg kan købe. Det skal anvendes som et kvinde forum - hvor veninder møder veninder, shopping muligheder, chat, salg af banner reklamer og links. - brevkasse m.v. nogle som ved hvor jeg kan få fat på sådan. et datingssite med samme funktionalitet kan evt. anvendes.

Nille
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. marts 2006 - 14:18 #1
Du kan evt prøve kontakte mig på martin(at)venio(dot)dk så kan vi snakke de forskellige løsningsforslag igennem.

Vi udvikler oftes disse systemer fra bunden, dog bliver prisen anderledes fra et færdigt købt system.

Men vi har også en række opensource systemer der kan anbefales, alt efter behovet. Derved betales der kun for opsætning og ikke selve softwaren.
Avatar billede nillebis Nybegynder
16. marts 2006 - 22:34 #2
tager kontakt i weekenden hvis i tilbyder hosting løsning - ellers igen interesse.
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2006 - 22:35 #3
Hvis det "bare" skal være forum kan jeg da anbefale at kigge på www.phpbb2.com
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2006 - 22:35 #4
Sorry, www.phpbb.com
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2006 - 22:36 #5
Men hvis det må være med standard designs, vil jeg da gerne være med til at byde.
Avatar billede leif Seniormester
16. marts 2006 - 22:37 #6
Samt jeg vil kunne tilbyde hosting oveni.
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. marts 2006 - 22:58 #7
Vi tilbyder ikke decideret hosting, da dette ikke er væres specialområde, dog har vi en meget tæt partner der lever af hosting ydelser, som vil kunne benyttes.
Avatar billede nillebis Nybegynder
06. juli 2006 - 12:38 #8
Hej Leif - er det gratis ? Er der en dansk version og er det svært at sætte op?

Louise
Avatar billede nillebis Nybegynder
06. juli 2006 - 12:49 #9
Jeg kommer nemlig ind på denne og der er jo lige præcis noget af det jeg har behov for - men hvordan fungere det ??

www.boxedart.com
Avatar billede leif Seniormester
06. juli 2006 - 13:05 #10
phpBB mener jeg ikke er svært at sætte op hvis den server det skal ligger på understøtter PHP og MySQL.

Nej, gratis er min hosting ikke men billig og med fed service :-) se på www.web2u.dk og kontakt mig gerne for yderligere info(http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=leif) hvis det har interesse.
Avatar billede leif Seniormester
06. juli 2006 - 13:15 #11
Jeg kan i hvert til fald sætte et phpBB op i blinde.
Avatar billede leif Seniormester
06. juli 2006 - 13:37 #12
Du kan se et phpBB2 standard med Dansk på www.suresokker.dk/phpBB2 samt et standard SMF med Dansk på www.suresokker.dk/SMF107
Avatar billede nillebis Nybegynder
07. juli 2006 - 12:17 #13
kender du www.boxedart.com de har nemlig alle de komponenter m.v. som jeg har behov for??

Louise
Avatar billede nillebis Nybegynder
07. juli 2006 - 12:19 #14
Når jeg siger kvinde forum - erd et jo mere en side hvor man kan søge på livstil, helse, mode, shopping, og hvor banner reklamer m.v. kan admini...