Avatar billede madssch Nybegynder
06. marts 2006 - 19:38 Der er 1 løsning

Sende data mellem 2 forms

Hej Eksperter.

Jeg er helt grøn i VB.NET, så jeg håber, at I vil levere et svar jeg kan forstå.  :)

Jeg er begyndt at sætte mig ind i VB.NET gennem Microsoft Visual Basic 2005 Express, og er kommet til følgende scenarie:

Jeg får listet nogle personer fra en database. Disse personer bliver vist i en listbox. Ved klik på en person, skal en ny form fremkomme, med brugerens informationer automatisk indsat i flere textbox's. Dette sker desværre bare ikke.

Jeg skulle mene, at jeg har tilkoblet DataSet, BindingSource og TableAdapter korrekt, men er grundet min meget begrænsede erfaring naturligvis ikke sikker.

Så først og fremmest går mit spørgsmål på, hvordan man i det hele taget sender data mellem 2 forms.

I dette tilfælde skulle et ID vel være nok, men hvad ved jeg.

Er som sagt ny i VB.NET, men har flere års erfaring i ASP, så det er ikke sort for mig det hele.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede madssch Nybegynder
06. marts 2006 - 21:27 #1
Fandt en atikel på nettet.

Lukket...