Avatar billede foralias Praktikant
04. marts 2006 - 20:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

portforwarding på zywall2

Nu har jeg snart givet op :-)

Jeg prøver forgæves at lave en forwarding af to porte 34433 og 34435.
Jeg har tilføjet de to porte og computerens ip i SUA, men jeg kan ikke få hul igennem.
Der er ingen problem når firewallen er disablet, så mit problem må jo ligge i FW'en.

Er der nogle som kan fortælle hvad jeg mangler at gøre.
ps. er totalt nybegynder :-)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
04. marts 2006 - 20:31 #1
Der sidder en reset knap på den, og start forfra.
Avatar billede foralias Praktikant
04. marts 2006 - 20:39 #2
Har prøvet. Samme resultat :-(
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2006 - 20:58 #3
Prøv denne guide:
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/ZyXEL/ZyWall2/eDonkey.htm
Se bort fra programmet der skal konfigureres. Du kan stadig bruge den sidste del af vejledningen.
Vær opmærksom på at du vælger den rigtige IP.
Avatar billede foralias Praktikant
04. marts 2006 - 21:04 #4
Den beskriver faktisk nøjagtigt hvad jeg har gjort. Tilføjet to porte i SUA.
Min maskine har jeg givet en fast IP i netværksindstillingerne på pc'en og tilføjet ip'en og mac adressen i firewallen.
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2006 - 21:29 #5
Og den IP adresse du bruger er den der kommer frem når du i kommandoen Kør skriver:
cmd - enter
ipconfig - enter
?
og selvfølgeligmarkeret dem som active? :o)
Avatar billede foralias Praktikant
04. marts 2006 - 23:07 #6
Jep til det hele.
Intern ip og regler er ok.
Avatar billede foralias Praktikant
17. maj 2006 - 11:46 #7
Nå kommer ikke videre - Lukker.