Avatar billede tuer Nybegynder
28. februar 2006 - 19:56 Der er 3 kommentarer

Partner søges, bl.a. til Sharepoint udvikling

Jeg søger en partner til en nystartet IT virksomhed, der har været undervejs i et halvt års tid. Virksomheden beskæftiger sig med udvikling og salg af strategiske IT-systemer. Markedet for systemerne kan sammenlignes med markedet for Business Intelligence. På nuværende tidspunkt er der kun få danske virksomheder der arbejder med lignende systemer, så jeg vil ikke komme nærmere ind på området i opslaget her.

Dine kvalifikationer:
Jeg søger en ”ung” profil fra Københavnsområdet, evt. nyuddannet eller med et par års erfaring, der er en haj til Sharepoint udvikling og har god erfaring med .NET og eventuelle andre MS programmer.
Det første stykke tid (forhåbentligt ikke mere end et par måneder), er der mulighed for at arbejde deltid. Så hvis du allerede sidder i et godt job, vil risikoen ikke være så stor, da vi kan lave et overlap mellem de to.

Du bør naturligvis være initiativrig, hårdtarbejdende og glad for udfordringer. Din rolle bliver i første omgang programmering, samt videreudvikling af konceptet og implementering hos kunderne.

Om mig selv:
Jeg er uddannet Business Development Engineer med speciale indenfor innovation management. Jeg har været partner i et Internet handelsfirma med eksport til en række europæiske lande og har derudover har arbejdet som konsulent, både med salg af IT løsninger, samt udvikling af koncepter og markedsføringskampagner til mobiltelefoner og andre håndholdte enheder.

Hvis du er interesseret og seriøs omkring muligheden, er du meget velkomment til at sende en mail og fortælle lidt om dig selv og dine kompetencer. Herefter kan vi tage et møde og se på mulighederne.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
T. Roth

tr(@)redsoft.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
28. februar 2006 - 20:57 #1
Jeg tror ikke det bliver let. Hvorfor prøver du ikke at kontakte ITU (wwwitu.dk) f.eks. E Buzz (E business) linien. Mange af deres studerende (og de laver bl.a. .net udviklere) starter med eksamen eller andre projekter og ender med at få job, måske kunne du head hunte eller få kontakter via projekter
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
28. februar 2006 - 21:04 #2
Jeg kender en som jeg kan anbefale på det bedste.

Han er .Net udvikler PhP, Sql med mere, og drop en mail og så sender jeg hans info.
Avatar billede tuer Nybegynder
28. februar 2006 - 21:56 #3
Hej Bufferzone og Jonnymadsen - tak for det!
Jeg er ny herinde, og kan ikke umiddelbart finde en mailadresse på dig johnnymadsen, hvis der er en!? Min adresse er tr@redsoft.dk, og nummer: 6171 2412, og du må meget gerne sende info på din kontakt.