Avatar billede mylle89 Nybegynder
27. februar 2006 - 17:53 Der er 6 kommentarer

Fejl: ntldr og system fejl

Hej alle....

har to problemmer som hænger sammen.... !

1) min pc laver fejl om at windows lukker for ikke at skade harddisken. hvad er der galt her?

2) når jeg sætter min anden hdd i så siger den at der mangler noget der hedder ntldr? hvad er ntldr og hvad kan jeg gøre der?

På forhånd tak...
27. februar 2006 - 19:42 #1
Ad 1): Du må fortælle noget mere her? Har du gang i noget specielt program eller hyr ?

Ad 2): Den anden hd - er der noget som helst på den ?

Dit system/putter/OS/???
27. februar 2006 - 19:46 #2
Avatar billede serverservice Praktikant
27. februar 2006 - 22:44 #3
ja lidt mere info og husk at lukke gamle spørgsmål eller kom med feedback der.

info: hvilken fejlbeked får du helt bogstaveligt?

Men der er tydligvis fejl i enten formatet eller selve disken.
1. det første du skal gøre er at teste din harddisk med en tester der passer til dit harddisk fabrikat f.x maxtor=powermax , men du kan hente alle testere på http://www.ultimatebootcd.com/
Kør en full scan af disken og lad den derefter reparere fejl hvis muligt- hvad blev resultatet?
Avatar billede vejmand Juniormester
28. februar 2006 - 06:58 #4
03. marts 2006 - 23:56 #5
< mylle89>: Blev du klogere ?
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2006 - 07:22 #6
Er problemet løst?