Avatar billede cbt Nybegynder
23. februar 2006 - 10:12 Der er 5 kommentarer

Copy Paste problem fra ark til ark !

Hejsa,

Jeg har fået et problem med ellers supergode excel 2002.

Jeg kan ikke kopiere værdier fra et excel ark til et andet. Hvis jeg kopiere en celle fra Book1.sheet1 (ctrl + C) og skifter til Book2.sheet1 med Alt Tab, så er paste gråtonet og paste er ikke mulig.

Hvis jeg opretter to nye ark, kan jeg godt. Hvis det er ark som er oprettet af andre personer (versioner ?) så kan jeg ikke.

Jeg har opdateret med nyeste SP fra Microsoft.

Det er noget der er kommet for nogle måneder siden, det har aldrig tidligere været et problem, og der er pisse træls...

Er der nogle der har et fif ?
Avatar billede stewen Praktikant
23. februar 2006 - 10:30 #1
Det kan skyldes at du har 2 processer af Excel åben.....(?)

Sørg for at åbne i samme proces - dvs. i Excel vælg filer -> åbn (ctrl+o)....
Avatar billede cbt Nybegynder
23. februar 2006 - 10:48 #2
Det har jeg også prøvet, men det er det samme.
Avatar billede brynil Nybegynder
23. februar 2006 - 10:59 #3
Er der nogen arkbeskyttelse aktiv?
Avatar billede cbt Nybegynder
23. februar 2006 - 11:12 #4
Problemet er løst, jeg har afinstalleret et trendprogram fra Wonderware, der intergrerer med MS office. Så kan jeg..... Meningsløst
Avatar billede stewen Praktikant
11. juni 2007 - 19:54 #5
lukketid