Avatar billede jafar20 Nybegynder
22. februar 2006 - 12:31 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hjemmeside i word det hele rykker sig

jeg har fået overdraget en hjemmeside fra en ven, nu vil jeg gerne lave den om til min ejen hjemmeside det gør min computer helt automatisk i word og det er også helt fint men når jeg skifter hans billede ud med mit ejet ændre det en hel del på siden dog ikke i word kun når jeg gemmer det og åbner det i html.format er her nogle der ved hvad jeg kan gøre...?
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2006 - 12:36 #1
ja - lad for guds skyld være med at bruge word. Word er et program til at lave dokumenter osv i - ikke til at arbejde med web i.

En mulighed er at bruge FrontPage såfremt det er en del af den Office-pakke du har - alternativt ville det være en super idé (alt efter hvor meget du vil gøre ud af det) at investere i et "rigtigt" udviklingsprogram som fx DreamWeaver.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2006 - 12:44 #2
eller find et web tool her: http://www.snapfiles.com/Freeware/webpublish/fwwysiwyg.html

wysiwyg: What You See Is What You Get
Avatar billede jafar20 Nybegynder
22. februar 2006 - 13:01 #3
jo tak men jeg kan jo ikke indsette noget i programet f.eks. billede den sige bare ukendt fil format...!
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2006 - 13:29 #4
snakker du om FrontPage nu eller? og er det billedet eller html-filen den siger ukendt format til?
Avatar billede keysersoze Guru
27. marts 2006 - 11:54 #5
kommet videre?
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2006 - 12:50 #6
?
Avatar billede jafar20 Nybegynder
21. oktober 2006 - 18:19 #7
ok
Avatar billede jafar20 Nybegynder
21. oktober 2006 - 18:20 #8
ok
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. oktober 2006 - 10:01 #9
fik du problemet løst?
og hvordan?