Avatar billede mallekalle Nybegynder
22. februar 2006 - 00:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger programmør til Portal

Vi er en Flok der er gået igang med at planlægge en hjemmeside. Indtil videre er vi kun nået til "skitse niveauet" og da ingen af os har erfaringer med at programmere hjemmesider på et mere avanceret plan søger vi hjælp. siden skal indeholde et loginsystem for brugere. Et ratingsystem af 1-5 stjerne typen. et søgesytem og vi skal selv have mulighed for at opdatere siden. der vil ikke blive tale om en hårdt belastet side med mange besøgende. er det noget du hurtigt kan "bikse" sammen så skriv på Kristianthomsen@ofir.dk gerne med et tilbud på pris.
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. februar 2006 - 00:17 #1
I kunne starte med at kikke på en færdig løsning, f.eks. http://www.fulxml.com der er en gratis, færdiglavet, fuldt funktionel portal
Avatar billede mjense173 Nybegynder
22. februar 2006 - 01:25 #2
I kan også udbyde den på http://www.sharksforum.com
Så kan I få et overblik over hvad det koster at lave sådan et site.
Avatar billede jck_true Nybegynder
22. februar 2006 - 08:17 #3
Hej kan godt kigge på den opgave, har lidt erfaring med at opsætte cms systemer. Lyder som noget af den type du skal bruge
Kig eventuelt på nogle af mulighederne her
www.opensourcecms.com
Avatar billede jck_true Nybegynder
22. februar 2006 - 08:18 #4
du får lige min mail også (Fjern alle mellemrum)
jck_true @ nerdshack . com
Avatar billede mallekalle Nybegynder
22. februar 2006 - 10:04 #5
Det lyder alt sammen meget godt, det færdige systemkunne helt sikkert være en løsning pt. er det vi har et webhotel og et domæne. Det vi har brug for er en person der helt simpelt kan hjælpe os med at uploade og få det til at køre og hvis det er muligt sortere i funktionerne i sådan et opensource portal... den skal forresten også indeholdeforum og en mulighed for at brugerne kan have deres eget galleri.
med ratingsystemet menes der at bruger kan indlægge et emne som bliver rated af de andre bruger i 1-5 stjerner, derefter ryger det ind på en top ti. og send også gerne et skøn på et tilbud.