Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2006 - 10:25 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Spray tags til Counter strike source

Mangler en venlig sjæj til at udføre lidt magi for mig

Vil gerne have mit private tag i CS source, men er lidt n00b indenfor design. Derfor søger jeg en kreativ person, som kunne lave dette for mig.

Eneste krav jeg har, er navnet "Hirred Laptops Assasins" selvfølgelig uden ""

Hertil evt et par smooking guns eller andet kreativt.

Tilladte størrelser står angivet her http://www.cstrike-planet.com/tutorial/2

Evt en forklaring af hvor man smider det bagefter
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. februar 2006 - 10:36 #1
Hey Hus'

Man kan smide det hvor man har lyst til - du trykker bare Import Spray i CS. Dog lettest i roden af et drev, så skal man ikke navigere så langt :)

Har et par stykker jeg har lavet liggende hjemme, kan poste dem når jeg kommer hjem.
Avatar billede innercitydk Nybegynder
21. februar 2006 - 11:07 #2
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2006 - 11:49 #3
innercity> tak for forslag, men synes ikke helt det er godt.
Doggy> jeg ved godt man kan spraye hvor man vil, men synes ikke jeg kan fidne det du omtaler?
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. februar 2006 - 12:27 #4
Heh, jeg mente at du kan ligge dine sprays hvor du vil på harddisken :D
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. februar 2006 - 12:28 #5
Øhh hmm har det ikke lige her, men Options -> multiplayer -> lige til højre for den valgt spray er der en knap "Import spray"
Avatar billede pehory Nybegynder
21. februar 2006 - 17:39 #6
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. februar 2006 - 18:34 #7
Her er lidt af mine, hvis nogen har lyst til at lege med dem :)
http://lassefernov.dk/exp/cs-sprays.rar
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2006 - 19:31 #8
Kommentar: pehory

Læs lige mit spørgsmål igen :D

Tak for interessen, men fik en kammerat til at lave et til mig.

Smid svar for lidt point
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. februar 2006 - 19:37 #9
> Tror bare det er for at vise hvordan du importerer

..svar
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2006 - 19:41 #10
Skriver selv link i oprettet spørgsmål :D

Tilladte størrelser står angivet her http://www.cstrike-planet.com/tutorial/2
Avatar billede pehory Nybegynder
21. februar 2006 - 19:49 #11
Yes - men de størrelser er til cs 1.6, og ikke til source (som du skriver i dit spørgsmål at du 'bruger')