Avatar billede lars_nohr Nybegynder
20. februar 2006 - 19:44 Der er 13 kommentarer

Adobe Reader 7.0 - problemer!

Jeg har dette program på min pc.

Mit problem er bare at jeg ikke kan åbne pdf filer. Jeg kan heller ikke åbne programmet, når jeg kilkker på programmet så kommer timeglasset frem og efter ca 3 sek. så forsvinder det igen men der sker bare intet.

Jeg har prøvet at slette programmet og downloade det igen, og så virker der et kort øjeblik og så sker det bare igen.

Nogen gode foreslag ?
Avatar billede nyside Nybegynder
20. februar 2006 - 19:49 #1
Jeg har også haft mange problemer
jeg har 7.0.7 ver,
Nu har jeg smidt det ud og erstattet med 6.0
Jeg ved godt det ikke er nogen hjælp!!!
Avatar billede lars_nohr Nybegynder
20. februar 2006 - 19:59 #2
Har det hjulpet med 6.0 ??
Avatar billede nyside Nybegynder
20. februar 2006 - 20:01 #3
ja
Avatar billede summer Mester
20. februar 2006 - 22:46 #4
7.0.7 virker upåklageligt. Dine/jeres problemer må være af en anden beskaffenhed
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2006 - 06:23 #5
Jeg bruger også Adobe Reader 7.0 uden problemer.
Jeg havde dog store problemer lige efter jeg installerede den.
Jeg fandt så ud af at jeg skulle afinstallere en tidligere version (6.0) så virkede det perfekt.
Måske du har samme problem?
Avatar billede summer Mester
21. februar 2006 - 09:31 #6
Det er underligt hvad problemerne nogen har skyldes. Jeg skulle intet foretage mig for at 7.0.7 virkede.
Jeg håber der kommer en med løsningen for jer. Hvis ikke, ville jeg nok prøve at afinstallere og slette alt på maskinen om adobe.
Avatar billede lars_nohr Nybegynder
21. februar 2006 - 15:09 #7
http://www.fritzhansen.com/media(470,1033)/Table_overview_Danish.pdf

Det er blandt andet denne side jeg ikke kan åbne
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2006 - 15:11 #8
Prøv evt. at deaktivere din firewall.

Her vises siden fint!

Har du tjekket at du kun har én version af Adobe Reader installeret?
Avatar billede lars_nohr Nybegynder
21. februar 2006 - 15:18 #9
jeps har jeg tjekket.

HAr prøvet at deaktivere min firewall, og så klikke på linket.

Så står den bare og hakker men der sker ingen ting.
Avatar billede vejmand Juniormester
21. februar 2006 - 15:19 #10
Hmmm, så har jeg desværre ikke lige flere forslag......
Avatar billede lars_nohr Nybegynder
21. februar 2006 - 15:34 #11
Hvis jeg laver en søgning på pcèn på Adobe så får jeg en masse filer.

Kan jeg bare slette dem alle, og så geninstalere programmet ?
Avatar billede summer Mester
21. februar 2006 - 17:53 #12
Ja, slet alt der har navnet Adobe - selvfølgelig ikke dine gemte pdf. filer. Hent dette freewareprogram CCleaner http://www.ccleaner.com/ Det er rigtig godt til at rydde op i ubrugelige filer. Du skal både bruge "Kør Cleaner" og Problemer "Scan efter problemer" Hent så den nye Adobe her: http://www.adobe.dk/products/acrobat/readstep2.html
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 07:51 #13
Lukketid??