Avatar billede avminarm Juniormester
13. februar 2006 - 23:31 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

søger bestemt font/Skrifttype

Hej Jeg har brug for en skrift type der ligner denne: http://www.avminmusearm.dk/font/font.html er der nogen der har kendskab til sådan en - jeg har ledt på nettet men har ikke kunnet finde den?
Avatar billede venturer Nybegynder
14. februar 2006 - 00:07 #1
Skulle undre mig meget hvis du ikke kan finde den her.
Hver gang jeg mangler noget bestemt plejer at kunne finde den her:
http://www.1001freefonts.com/fonts/

Kan desværre ikke love noget :)
Avatar billede mobius6 Juniormester
14. februar 2006 - 19:43 #2
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. februar 2006 - 16:11 #3
?
Avatar billede avminarm Juniormester
24. februar 2006 - 10:55 #4
hej jeg er stadigvæk på jagt - har ikke fået kigget alle fonts igennem på 1001 og whattthefont gav ikke rigtig noget - derfor er sprg ikke lukket endnu!
Avatar billede mobius6 Juniormester
24. februar 2006 - 16:42 #5
har du signet op til forum på whatthefont? - der sidder masser af folk som ved rigtigt meget om strifttyper. så fremfor at spilde tid med at bladre igennem tusindvis at sites kunne du stille spørgsmålet i WTF forumet.?
:-)
Avatar billede avminarm Juniormester
25. februar 2006 - 12:55 #6
arrr det havde jeg ikke fattet  -det prøver jeg - tak ;o)
Avatar billede avminarm Juniormester
16. marts 2006 - 11:29 #7
hmmm - kan finde en der ligner - næsten - men desværre ikke helt - jeg tror jeg må prøve en helt anden løsning - smider i begge et svar?
Avatar billede mobius6 Juniormester
16. marts 2006 - 11:39 #8
;-)
Avatar billede avminarm Juniormester
12. april 2006 - 11:48 #9
så får mobius6 alle points