Avatar billede udvikler Nybegynder
12. februar 2006 - 21:36 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Kan jeg venligst få vurderet dette?

http://www.adeee.frac.dk/site/Side.PNG

  - Læg mærke til at der er et billede som illustrere en ring med et kryds i, der skal logo'et være. Jeg har ikke lavet et endnu.
Avatar billede clausbr Nybegynder
12. februar 2006 - 22:03 #1
Der er fint men der mangler lidt flere faver /bilder men der kommer vel hih
ellers er det jo meget fint det men der er jo mange der bruger denne løsning
Avatar billede udvikler Nybegynder
12. februar 2006 - 22:17 #2
Tak for svaret, jeg venter med at acceptere endnu da der stadig kan komme brugbare svar :-)
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. februar 2006 - 08:53 #3
aco -det giver ikke meget mening at vurdere et design når indholdt er ukendt..?
beskriv hvad sitet skal være til, hvem der er målgruppe, osv.
Derefter vil det give mening at vurdere det.

at der fx skrives at "der mangler farver" giver jo ingen mening, hvis det fx er et site som handler om artikeludskrifter fra baunebølle sogns kirkearkiver, ja så er der jo rigeligt med farver, hvis det derimod er et service eller salgs site, ja så skal der helt sikkert meget krudt på ;-)
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. februar 2006 - 10:32 #4
Det har du jo så evigt ret i :-)

Sitet omhandler programmerings sproget c++ og vil fungere ligesom eksperten, dog kun om c++. Målgruppen vil være den samme som eksperten, vil tro den er på 15+ ?
Avatar billede mobius6 Juniormester
13. februar 2006 - 16:42 #5
The page cannot be found;  http://www.adeee.frac.dk/site/Side.PNG
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. februar 2006 - 17:35 #6
Sorry, men nu virker det!
Avatar billede udvikler Nybegynder
13. februar 2006 - 17:56 #7
Hvis der ikke kommer nogle brugbare svar indenfor de næste 45 min så lukker jeg! :-)
Avatar billede swiatecki Novice
13. februar 2006 - 18:07 #8
Det ser umildbart fint ud.. Fine farver

måske skulle boksen "Nyeste forum indlæg" være over "online brugere", evt ?
Avatar billede udvikler Nybegynder
14. februar 2006 - 08:47 #9
Tak for svarene, lukker! :-)