Avatar billede mstorgaard Praktikant
12. februar 2006 - 21:24 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ZoneAlarm blokerer mange billeder og animationer

Når jeg bruger mine browsere på nettet blokerer min ZoneAlarm firewall mange billeder og animationer. Den blokerer både i Internet Explorer og Firefox.

Min ZoneAlarm er ZoneAlarm Pro version 6.1.737.000
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. februar 2006 - 21:27 #1
det mener jeg at du kan indstille i Zone alarm
Avatar billede mstorgaard Praktikant
12. februar 2006 - 21:29 #2
Ja, men hvor? :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. februar 2006 - 21:53 #3
under Firewall, en indstilling kunne være under Main/Advanced eller måske under Zones eller Expert fanblade
Avatar billede mstorgaard Praktikant
12. februar 2006 - 21:57 #4
Umiddelbart kan jeg ikke finde nogen steder hvor jeg kan slå det til/fra..
Avatar billede retaxes Nybegynder
12. februar 2006 - 23:03 #5
start din IExplorer find en url hvor billederne eller andet blokeres, gå op i adresselinien og kopier denne, gå ind i ZA under FirewallZones,
brug "Add" nederst og indsæt den kopierede URL, udfyld hvad der ellers måtte være, test om det nu virker.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
13. februar 2006 - 01:59 #6
Det hjælper ikke..
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. februar 2006 - 06:38 #7
Find fanebladet privacy. Der finder du adblockeren og popupstopperen. der er flere indstillinger du kan eksperimentere med.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
13. februar 2006 - 15:25 #8
Lige det der var brug for :)

Tak for hjælpen "newbie" :o)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
13. februar 2006 - 15:48 #9
Velbekomme :) og tak for point.