Avatar billede jazmin1980 Nybegynder
06. februar 2006 - 12:51 Der er 8 kommentarer

Udskriv kode

Jeg har denne her side ( http://mcleods-daughters.dk/index.php/502661 ) med to opskrifter på, og jeg kunne godt tænke mig at der blev indsat en kode der gjorde at man kunne udskrive opskrifterne, enkeltvis og pritervenligt. Altså under hver opskrift blev der indsat en ”udskriv opskrift” knap.

Kan det lade sig gøre, og er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. februar 2006 - 12:58 #1
Du har oprettet dit spørgsmål i en forkert kategori.

En bedre kategori er: http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/JavaScript/

Flyt dit spm til den nye kategorie (JavaScript).

Flyt af spørgsmål:
1) Læg et svar (f.eks. "Flytter spørgsmålet")
2) Marker dit svar i boksen til venstre
3) Kontroller om dit svar er markeret
4) Husk at kontrollere om dit svar er markeret
5) Hvis dit svar er markeret, klik på Accepter-knappen.
6) Kontroller om dit svar er accepteret
7) Husk at kontrollere om dit svar er accepteret
8) Hvis dit svar er accepteret, forsæt til punkt 9, ellers fortsæt fra punkt 2 igen
9) Hvis alt er iorden, opret samme spørgsmål i den rette kategori. Læg evt et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

/theSurfer
Avatar billede jazmin1980 Nybegynder
06. februar 2006 - 13:12 #2
Flytter spørgsmål
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. februar 2006 - 13:55 #3
Læs venligst instruktionerne i mit tidligere indlæg.

/theSurfer
Avatar billede jazmin1980 Nybegynder
06. februar 2006 - 14:56 #4
Hvilken boks til venstre?
Hvilken accepter knap?
Avatar billede jazmin1980 Nybegynder
06. februar 2006 - 14:56 #5
prøver igen
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. februar 2006 - 18:24 #6
Og en sidste gang, så skulle den være der.. :-)

Jeg tror at punkt 5 skal nærlæses :-)

Tidligere var mine instruktioner på ca 4-5 linier.. Men folk fulgte dem (af mystiske grunde) ikke til punkt og prikke, så jeg udvidede dem lidt ..dog uden held.. :-)

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. februar 2006 - 18:36 #7
Hehe.. Jeg har først lige fået mail angående indlæg 06/02-2006 14:56:08 og 06/02-2006 14:56:27 .. Kun 3½ time forsinket.. :-)

/theSurfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. februar 2006 - 18:40 #8
Jeg vil også anbefale, at du kigger dine åbne spørgsmål igennem:

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=jazmin1980&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Hvis folk kigger på dine spørgsmål, og ser at der er mange der stadigvæk er åbne (og f.eks. gamle), tænker de "brugeren giver ikke points/lukker ikke sine spørgsmål, så jeg gider ikke at hjælpe ham/hende"..

For at undgå det, kigger man jævnligt på sine spørgsmål, og besvarer evt. kommentar fra de deltagende.

Hvis du har problemer med at bruge Eksperten.dk, er der en udemærket vejledning her:

http://expfaq.1go.dk

/theSurfer