Avatar billede fazli Nybegynder
05. februar 2006 - 13:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se min egen karma?

Hej dette spørgsmål er der ingen point ved, da jeg har fået at vide at spørgsmål om E er gratis.. ( hvis i er utilfredse kan jeg sagtens give point )

som sagt kan jeg ikke se min egen Karma er det normalt?
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
05. februar 2006 - 13:25 #1
Så vidt jeg ved, skal man have mindst tre karmatildelinger før det vises ud for ens brugernavn. Du har kun to. Det kunne være derfor.
Avatar billede fazli Nybegynder
05. februar 2006 - 13:25 #2
ok.. så lukker jeg pænt igen.. :D

tak.. :D
Avatar billede fazli Nybegynder
05. februar 2006 - 13:26 #3
jeg kan da godt se din karma "dotcom1"
Avatar billede vejmand Juniormester
05. februar 2006 - 13:40 #4
Avatar billede fazli Nybegynder
05. februar 2006 - 13:43 #5
Avatar billede vejmand Juniormester
05. februar 2006 - 14:32 #6
For omkring et års tid siden kom der en opdatering af Eksperten.
Alle karma'er afgivet inden denne opdatering er usynlige, men "tæller" stadig med.
Så dotcom1 har sikkert nogle "usynlige" karma'er

Når/hvis du får én til, bliver din også synlig ud for dit navn.  c",)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
05. februar 2006 - 14:56 #7
Håber da snart man vælger at fjerne det karma-"fis" igen.....

Har brugt 6 år herinde, hjulpet utallige mennesker og skrevet artikler som har fået god respons, men folk "husker"  kun at give dårlig karma.... desværre
Avatar billede bredker Nybegynder
05. februar 2006 - 15:16 #8
så kan du se den blå bjælke ved din karma
ser jo ud til den er fortjent
Avatar billede fazli Nybegynder
05. februar 2006 - 15:22 #9
tak allesammen for jeres svar.. ;)