Avatar billede fazli Nybegynder
02. februar 2006 - 18:01 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg får ikke Mails fra E's Mailrobot selvom jeg abonner!

Hjælp mig.. som sagt får jeg ikke Mails fra E's Mailrobot selvom jeg abonner!!!

Det er meget irreterende eftersom jeg ikke kan svare hurtigere tilbage på folks spørgsmål, da jeg ikke får mail om at der er skrevet tilbage...

Jeg bruger Gmail...
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2006 - 18:32 #1
Der er ingen der modtager mails fra Eksperten for tiden. IDG er blevet informeret om problemet, men det vides endnu ikke hvornår problemet er løst.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede mugs Novice
02. februar 2006 - 18:36 #2
http://www.eksperten.dk/spm/684660

Tak til snowball, som udfører det arbejde, der rettelig burde være kommet som et E-nyt fra admin.
Avatar billede fazli Nybegynder
02. februar 2006 - 18:44 #3
OK mange tak begge to vidste ikke at jeg ikke var den eneste.. :) .. jeg håber det kommer op at køre igen snart.. :) ..

Jeg giver altid mine point... læg et svar begge to .. :)
Avatar billede mugs Novice
02. februar 2006 - 18:53 #4
Spørgsmål om eksperten er pr. kotume gratis, så du får ikke noget svar fra mig. Og iøvrigt bidrog jeg jo ikke til løsningen - Men tak fordi du rejste spørgsmålet, det gav jo også løsningen på mit problem :o)
Avatar billede fazli Nybegynder
02. februar 2006 - 18:59 #5
hehe.. ok.. så får snowball pointene,,,
Avatar billede snowball Novice
02. februar 2006 - 19:37 #6
Ellers tak. Som mugs også nævner, er spørgsmål om Eksperten gratis, så lav du bare selv et svar :)
Avatar billede fazli Nybegynder
03. februar 2006 - 19:05 #7
Lukket.. ;)