Avatar billede clha Nybegynder
31. januar 2006 - 17:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Vil ikke downloade camera driver

Ejer Powershot A200 og har førhen kunnet se billederne på min computer med Windows XP home. Efter sidste XP geninstallering er driveren forsvundet. Alle forsøg på geninstallering af driver - såvel fra den medfølgende CD rom eller fra internettet - er forgæves. Der kommer ingen fejlmelding.
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
16. april 2006 - 12:03 #1
Avatar billede clha Nybegynder
16. april 2006 - 12:38 #2
Tak for svar. Jeg fandt ud af det ad andre veje. Men linket er godt at ha til evt senere problemer.
Avatar billede clha Nybegynder
16. april 2006 - 12:41 #3
Kan blueeye give et tip til mit seneste spørgsmål?
Avatar billede blueeye97 Nybegynder
17. april 2006 - 11:03 #4
Hvaffor et ?
Avatar billede clha Nybegynder
17. april 2006 - 12:13 #5
Klik på clha brugeroplysninger, og se på mine oprettede spørgsmål. Det er det øverste med fælles computeradgang.