Avatar billede josefine14 Nybegynder
30. januar 2006 - 23:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Køre Norton 2005 og Kaspersky Anti-Hacker godt sammen?

Hejza. Jeg har lige installeret Kaspersky Anti-Hacker.

Jeg køre med Norton AntiVirus 2005 imens. Driller de to programmer hinane? Eller sker der ikke noget ved at de er sammen?

Ville bare lige være sikker. Er programmet også et godt program eller hvad? På forhånd tak. M.V.H. Josefine. ;#)
Avatar billede pinball Nybegynder
30. januar 2006 - 23:46 #1
norton er ik så godt.. kaspersky er ok
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
31. januar 2006 - 00:12 #2
De burde ikke få problemer med hinanden, men man ved jo aldrig med software. Hvis du ikke mærker til problemer, skulle det være ok. Antihacker er en udmærket firewall.
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. januar 2006 - 08:04 #3
superman2006> Norton er nu ok - men har det med at bruge for mange ressourser ind i mellem.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
31. januar 2006 - 14:08 #4
Tak for point :)
Avatar billede pinball Nybegynder
31. januar 2006 - 16:49 #5
ok john