Avatar billede nizo Nybegynder
30. januar 2006 - 14:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Program mod hackere

hej,

Jeg kendte engang én der havde et program paa sin computer der slog alarm hvergang en hacker prøvede at hacke hans computer.
Den slog alarm og viste IP'en paa hackeren og den kunne desuden sporer IP'en.

Hvor kan jeg finde saadan et program?
Avatar billede darth-domino Nybegynder
30. januar 2006 - 14:37 #1
zonealarm?
Avatar billede darth-domino Nybegynder
30. januar 2006 - 14:38 #2
Avatar billede nizo Nybegynder
30. januar 2006 - 14:42 #3
Det er ikke ZoneAlarm, det er et andet et med flere muligheder (tror jeg)
Avatar billede Slater Ekspert
30. januar 2006 - 14:51 #4
Sygate's Firewall kan også de ting, men.. Det er jo lidt svært at finde ud af præcis hvilken du mener.
Avatar billede trekkies Juniormester
30. januar 2006 - 14:53 #5
Mener du ikke Norton Internet Security?

Min kommer med en advarsel når en person prøver at komme ind på min computer, jeg kan så klikke på et link og ip adressen bliver sporet.
Avatar billede s_f Nybegynder
27. februar 2006 - 10:01 #6
Det er der jo mange af de software firewalls der kan ...