Avatar billede jthyge Mester
28. januar 2006 - 22:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WebPack, hvordan?

Hej

Jeg er ved at undersøge lidt om Post Danmarks, WebPack for at se om det er noget jeg kan bruge.

Jeg syntes imidlertidig at PDK´s oplysniger om WebPack er lidt sparsomme på deres hjemmeside. De oplyser fint hvordan man bruger det... Men det lader lige et par spørgsmål stå åben!

Hvordan betaler man for de pakker man sender?? Får man en regning en gang om måneden?

Er prisen den samme som hvis man sender med alm. pakkelabels?

Er der nogen minimum/maximum for antallet af pakker man sender for at benytte WebPack?

Det var vist det i første omgang, der kommer nok flere.

Det er jo weekend, så jeg kan jo ikke lige skrive til PDK!

Med venlig hilsen

Jesper Thygesen
Avatar billede jthyge Mester
29. januar 2006 - 17:18 #1
Slet ingen der benytter sig af WebPack?
Avatar billede punnishment Nybegynder
29. januar 2006 - 21:55 #2
prøv amino.dk

Et forum for iværksættere, du finder helt sikkert en der kan hjælpe dig der
Avatar billede jthyge Mester
29. januar 2006 - 22:17 #3
Super... Der prøver jeg!