Avatar billede nicho Nybegynder
27. januar 2006 - 20:48 Der er 7 kommentarer

Virus Alert!

Efter mange dagens prøve på at fjerne en virus i min status linje, må jeg nu opgive. Derfor søger jeg en der kan hjælpe mig.

Fakta:
I min status linje popper der hele tiden en bedsked om jeg skal opdatere mit antivirus program, hvilket er fake. Den kommer hele tiden frem selvom jeg lukker den ned.

Det jeg har prøvet:
Hijack This
Adaware
AntiVir
Spybot

- Ingen af dem kan finde den lille irriterende bedsked i min statuslinje ...
Avatar billede arlet Juniormester
27. januar 2006 - 20:59 #1
Lad os se den hijackthis
Avatar billede nicho Nybegynder
27. januar 2006 - 21:41 #2
Kender den ud og ind min com, og også loggen. Så det hjælper desværre ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2006 - 21:48 #3
Vil du have hjælp eller ej?
Kom med den log, ellers kan vi ikke hjælpe!

Beklager jeg sådan taler for alle, men er rimelig sikker på at den form for afvisning ikke er velset!

Hvis loggen ikke viser noget, taget vi trin 2 - der er masser af muligheder for at finde den virus - hvis der overhovedet er en....
Avatar billede fazli Nybegynder
27. januar 2006 - 22:13 #4
John <--- Flot tale.. Du har helt ret... :D
Avatar billede nicho Nybegynder
27. januar 2006 - 22:59 #5
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [AVGCtrl] "C:\Programmer\AVPersonal\AVGNT.EXE" /min
O4 - HKCU\..\Run: [Steam] "c:\programmer\valve\steam\steam.exe" -silent
O4 - HKCU\..\Run: [StatBar] C:\Programmer\Globe Software\StatBar\StatBar.exe
O4 - Global Startup: Logitech SetPoint.lnk = C:\Programmer\Logitech\SetPoint\SetPoint.exe
O9 - Extra button: eBay - Homepage - {EF79EAC5-3452-4E02-B8BD-BA4C89F1AC7A} - C:\Programmer\IrfanView\Ebay\Ebay.htm
O23 - Service: AntiVir Service (AntiVirService) - H+BEDV Datentechnik GmbH - C:\Programmer\AVPersonal\AVGUARD.EXE
O23 - Service: AntiVir Update (AVWUpSrv) - H+BEDV Datentechnik GmbH, Germany - C:\Programmer\AVPersonal\AVWUPSRV.EXE
O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe (file missing)
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. januar 2006 - 23:12 #6
hmmm...
Åben filen med loggen i - tryk ctrl+a - tryk ctrl+c - sæt herind med ctrl+v

(vi skal have HELE loggen!)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. januar 2006 - 23:32 #7
Nicho - sker der noget?